هفته چهارم لیگ ملتها؛

فرانسه تیم دوم شاگردان کولاکوویچ را شکست داد/ ایران آماده هفته پنجم می شود

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۹:۱۳:۲۳
کد خبر: ۸۶۱۷۱۷
فرانسه تیم دوم شاگردان کولاکوویچ را شکست داد/ ایران آماده هفته پنجم می شود
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در شهر اردبیل برابر تیم فرانسه با نتیجه سه بر صفر شکست خورد تا دومین باخت خود را در پایان هفته چهارم و 12 مسابقه تجربه کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در شهر اردبیل برابر تیم فرانسه با نتیجه سه بر صفر شکست خورد تا دومین باخت خود را در پایان هفته چهارم و 12 مسابقه تجربه کند.

تیم ایران این دیدار را با ترکیب سعید معروف، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، محمد جواد معنوی نژاد، علی اصغر مجرد، پوریا یلی و محمدرضا حضرت پور آغاز کرد تا به این ترتیب کولاکوویچ باز هم تغییراتی در ترکیب اولیه خود داشته باشد.

ست اول:

تیم ملی با حمایت هواداران در سالن شروع بهتری از فرانسه داشت و توانست با دو سرویس خوب قائمی و اختلال در دریافت حریف، دو امتیاز متوالی کسب کند اما لی روکس شماره 10 فرانسه با سرویس های خوب خود خیلی سریع بازی را به تساوی کشاند و در ادامه فرانسوی ها با سرویس خوب خود از ایران پیش افتادند و در شرایطی به امتیاز 8 رسیدند که ایران 6 امتیاز کسب کرده بود. فرانسوی ها در امتیازات بعدی به خوبی توانستند با سرویس های خوب خود دریافت ایران را با مشل رو به رو کنند و با استفاده از توپ های برگشتی اختلاف امتیازی را به 3 رساندند. فرانسه در ادامه باز هم در سرویس کم نقص عمل کرد و یک امتیاز سرویس از لی روکس اختلاف را به 5 رساند تا کولاکوویچ وقت استراحت درخواست کند اما باز هم سرویس های خوب بویر کار را برای تیم ملی سخت کرد تا وقت استراحت فنی دوم در امتیاز 16 بر 10 اعلام شود. روند تیم ملی بعد از این وقفه نیز تغییری نکرد و تیم فرانسه با سرویس های عالی خود توانست تیم ملی را در روزی که بازیکنان ما نتوانستند سرویس های خوبی بزنند، زمین گیر کند. در نهایت ایران این ست را که با تغییرات زیادی آغاز کرده بود با نتیجه 25 بر 19 واگذار کرد.

ست دوم:

تیم ملی در این ست بازی را به مراتب بهتر از ست قبلی آغاز کرد و با استفاده از سرویس های خوب خود توانست مانع از برنامه ریزی تیم حریف در حملات شوند و تا امتیازات میانی شود اما حضور بویر در خط سرویس باز هم فرانسه را دو امتیاز از تیم ایران پیش انداخت و فرانسوی ها زودتر از ایران به امتیاز 8 رسیدند اما دو دفاع خوب از تیم ایران در شروع مسابقه تیم ملی را از حریف خود پیش انداخت.

در امتیازات بعدی دو تیم گام به گام پیش رفتند اما یک سرویس خوب از بازیکنان فرانسه، حریف را از ایران پیش انداخت. فرانسوی ها در امتیازات بعدی پس از شروع مسابقه بهتر از ایران عمل کردند و توانستند اختلاف امتیازی قابل قبولی را ایجاد کنند اما تیم ملی توانست با رو آوردن دوباره به سرویس های با ریسک بالا، اختلاف را کم کند. سرویس های خوب قائمی و شفیعی کمک کرد تا تیم ملی در امتیاز 20 بازی را برابر کند. هر دو تیم در امتیاز 24 برابر شدند اما در نهایت فرانسوی ها با یک امتیاز سرویس پیروزی را به نام خود کردند و با نتیجه 26 بر 24 به برد رسیدند.

ست سوم:

ست سوم نیز در ادامه ست های قبلی بود و تیم فرانسه با حفظ تمرکز خود توانست در شروع از ایران پیش بیفتد و خیلی زود فاصله دو تیم به عدد 2 رسید و در ادامه نیز با امتیاز 8 بر 6، وقت استراحت فنی اول اعلام شد. در اوایل این ست جواد کریمی جانشین سعید معروف شد و علی شفیعی نیز به جای محمد موسوی در ترکیب قرار گرفت. تیم ایران توانست این اختلاف امتیازی را در شروع جبران کند و خیلی سریع دوباره دو تیم با حداقل امتیاز رقابت خود را طی کردند اما فرانسوی ها با دو امتیاز برتری به وقت استراحت فنی دوم رسیدند.

تیم ایران در شروع دوباره مسابقه برای به تساوی کشاندن بازی و برتری در این ست تلاش زیادی انجام داد اما عملکرد ملی پوشان ما شباهتی به دیدار قبل نداشت و تیم ملی در آخرین میزبانی خود برابر تیم قدرتمند فرانسه شکست خورد.

تیم ملی والیبال ایران در هفته پنجم رقابت های لیگ ملت های 2019 باید در پلوودیف بلغارستان به مصاف تیم های صربستان، بلغارستان و آمریکا بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز