هفته چهارم لیگ‌ملت‌های والیبال ۲۰۱۹_ اردبیل؛

معروف: مقابل فرانسه بی انگیزه نبودیم/ بازی خوبی انجام ندادیم

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۱:۳۳
کد خبر: ۸۶۱۷۲۲
معروف: مقابل فرانسه بی انگیزه نبودیم/ بازی خوبی انجام ندادیم
کاپیتان تیم‌ملی والیبال گفت: قطعا در برابر فرانسه کم انگیزه نبودیم و برای بازی‌های بعدی نیز با انگیزه بیشتری ادامه خواهیم داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعید معروف، کاپیتان تیم‌ملی والیبال، پس از شکست مقابل فرانسه در کنفراس خبری حاضر شد و عنوان کرد: ابتدا به فرانسه تبریک می‌گویم. خوب بازی نکردیم ولی مهم صعود به مرحله نهایی بود که اتفاق افتاد، ما همیشه مقابل فرانسه بازنده بودیم و اینبار هم نتوانستیم این تیم را شکست دهیم. فرانسه تیم با برنامه‌ای است و قطعا بازی مقابل آن راحت نیست.

وی ادامه داد: همانطور که گفتم متاسفانه صعودمان قطعی شده به شخصه دوس داشتم در ادامه نیز با استرس بازی کنیم، هنوز با تیم‌های خوب دنیا بازی داریم، امیدوارم بازی‌های خوبی را انجام دهیم.

معروف در مورد میزبانی این دوره از رقابت‌ها نیز گفت: فکر می‌کنم در میزبانی‌ها سر بلند بودیم.  برای تیم‌ها سالن مهم است که به نظرم خوب بود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا مقابل فرانسه کم انگیره بودیم اظهار کرد: فرانسه تیم قدرتمندی است ولی هیچ تیمی از قبل برنده نیست و صدر نشینی ما نشان دهنده این نیست که ما با دیگر تیم‌ها اختلاف زیادی داریم. بچه‌ها با همه وجود  تلاش کردند و قطعا در برابر فرانسه کم انگیزه نبودیم. برای بازی‌های بعدی نیز با انگیزه بیشتری ادامه خواهیم داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز