هفته چهارم لیگ‌ملت‌های والیبال ۲۰۱۹_ اردبیل؛

کولاکوویچ: از باخت مقابل فرانسه عذر خواهی می‌کنم/ برای من همه بازیکن‌ها مهم هستند

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۹:۴۱:۲۴
کد خبر: ۸۶۱۷۲۵
کولاکوویچ: از باخت مقابل فرانسه عذر خواهی می‌کنم/ برای من همه بازیکن‌ها مهم هستند
سرمربی تیم‌ملی ایران گفت: از باخت مقابل فرانسه عذر خواهی میکنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از بازی برابر تیم فرانسه در نشست خبری گفت: به تیم فرانسه تبریک می گویم. همینطور از شهر ارومیه و اردبیل به خاطر انرژی زیادی که به ما دادند تشکر می کنم. با اینکه امشب هم باختیم ولی از اول تا آخر از ایران حمایت کردند. امیدوارم این حمایت انگیزه بیشتری به ما بدهد.

او ادامه داد: از باخت به فرانسه عذرخواهی می کنم و عملکرد خوبی نداشتیم. امشب فرصت قطعی شدن صعودمان را از دست دادیم ولی سه بازی در بلغارستان داریم و امیدوارم آنجا با استفاده از تمام نیروی خود ظاهر شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص مشکلات بدنی ملی پوشان خاطرنشان کرد: همیشه وقتی تیم می بازد، اتفاقات بد و نکات منفی بیشتر نمایان می شود. ولی قبول کنید لیگ ملت ها مسابقات فشرده ای است و فشار زیادی را وارد می کند. تلاش بازیکنان ما انرژی زیادی از آنها گرفته است. از نظر فیزیکی مشکلاتی داریم ولی تمام تیم ها چنین فراز و نشیب هایی دارند. ما ۱۰ برد کسب کرده ایم و سه بازی دیگر داریم تا خودمان را در مرحله نهایی ببینیم. فرصتی هم برای کارهای بدنی نداریم. بعضی از بازیکنان خسته هستند ولی حتی زمانی که می بازیم باید همان راه و ذهنیت را داشته باشیم که در زمان پیروزی ها داریم.

ایگور کولاکوویچ از پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه از کدام بازیکنانش رضایت دارد خودداری کرد و گفت: برای من به عنوان یک مربی تمام بازیکنان اعضای یک تیم هستند. شما به خاطر حرفه خبرنگاری اسامی برایتان مهم است ولی برای من همه بازیکنان مهم هستند و از آنها رضایت دارم. در نهایت این تیم است که مهم است. متاسفم که نمی توانم به نام خاصی اشاره کنم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سئوال که آیا بالاخره ایران به مرحله نهایی صعود کرده است یا خیر چر ا که سعید معروف اعلام کرد ایران صعود کرده است، تصریح کرد: سوء تفاهمی که پیش آمده به خاطر خبر اشتباهی بود که سایت فدراسیون جهانی زد و امروز آن را اصلاح کردند. شاید سعید معروف هم به این خاطر که از اصلاح خبر اطلاع نداشته این حرف را زده است. ما به یک برد دیگر نیاز داریم و یا باید نتایج کشورهای دیگر جوری رقم بخورد که صعود کنیم. این یک اشتباه بزرگ از سوی مسئول سایت فدراسیون جهانی بوده است. همه اینها مدرسه رفته‌اند و ریاضی خوانده‌اند و با یک محاسبه ساده می‌توانند امتیازات را حساب کنند. نمی‌خواهم دخالت کنم که سعید معروف چه گفته است ولی دلیل این اشتباه سایت جهانی بوده است.

کولاکوویچ در پاسخ به این سئوال که برنامه اش برای ریکاوری تیم برای مرحله نهایی گفت: از سئوال شما تشکر می کنم ولی ابتدا باید به مرحله نهایی صعود کنیم. باید اول صعودمان قطعی شود. زمان برای هیچ آماده سازی نداریم. بعد از بازگشت از بلغارستان فقط ۴ روز فرصت داریم. تمام تیم ها وضعیت مشابهی دارند.

وی درباره میزبانی از تیم ملی در شهرهایی به جز تهران یادآور شد: این اولین بار نیست که بازی های اینچنینی در خارج از تهران برگزار می شود ولی در این خصوص من تصمیم گیرنده نیستم. فدراسیون تصمیم می گیرد بازی ها کجا باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز