نیاز بود به برخی از بازیکنان استراحت داده شود؛

داورزنی: اردبیل از میزبانی والیبال لیگ ملت‌های جهان نمره قبولی گرفت/ ملی‌پوشان ایران حماسه آفریدند

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۲:۱۳:۵۲
کد خبر: ۸۶۱۷۴۶
داورزنی: اردبیل از میزبانی والیبال لیگ ملت‌های جهان نمره قبولی گرفت/ ملی‌پوشان ایران حماسه آفریدند
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان در پایان مسابقات هفته چهارم لیگ والیبال مردان جهان گفت: اردبیل از این میزبانی همچون دوره های قبل نمره قبولی گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر محمدرضا داورزنی شامگاه یکشنبه در گفت و گوی کوتاه با خبرنگاران حاضر در ورزشگاه رضازاده اردبیل افزود: میزبانی مطلوب اردبیل از این رقابت مهم جهانی و نیز چند دوره قبل نشان داد که این استان شایستگی‌های فراوانی را برای برگزاری مسابقه‌های جهانی حتی مهمتر از این در رشته‌های گوناگون دارد.

وی با بیان اینکه گزارش‌های دست اندرکاران و مشاهده‌های عینی از مطلوب بودن تمام مراحل از نحوه ورود و انتقال ورزشکاران به اردبیل و سرعین تا اسکان، پذیرایی، برگزاری مسابقه و نظایر آن در سطح عالی حکایت دارد و جا دارد از تلاش‌های دست اندرارکان و به خصوص مردم شریف و میهمان نواز اردبیل قدردانی خود را اعلام کنم.

وی همچنین با تجلیل از بازی‌های خوب تیم ملی گفت: ملی پوشان با صعود زودهنگام به مرحله نهایی مسابقات حماسه آفریدند و شایسته قدردانی هستند.

او در باره بازی تیم ملی ایران با فرانسه بیان کرد: فشار زیادی بر ملی پوشان وارد شده و تعدادی از آنها در آستانه مصدومیت بودند و نیاز بود تا بیش از این به آنها فشار وارد نشود و به برخی از آنها استراحت داده شود.

دکتر داورزنی به چگونگی ثبت نام برای انتخابات ریاست فدراسیون والیبال ایران هم اشاره و اظهار کرد: پس از پایان مسابقات لیگ ملت‌های آسیا؛ فراخوان ثبت نام برای این منظور منتشر خواهد شد و افراد واجد شرایط می‌توانند نامزد انتخابات شوند.

هفته چهارم مسابقات والیبال ملت‌های جهان از روز 31 خرداد با حضور چهار تیم ایران، فرانسه، استرالیا و پرتغال در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار شد.

نظر شما