روز گذشته صورت گرف؛

حضور رییس فدراسیون در اردوی تیم ملی فوتبال ۵ نفره

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۹:۴۹
کد خبر: ۸۶۱۹۹۹
حضور رییس فدراسیون در اردوی تیم ملی فوتبال ۵ نفره
رئیس فدراسیون نابینایان وکم بینایان در اردوی تیم ملی حضور یافت و با اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم به گفتگو پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان؛ تیم ملی فوتبال نابینایان که خود را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند آماده می‌کند از روز یکشنبه 2 تیر ماه اردوی خود را آغاز کرده است و محمد رضا مظلومی به همراه هاشمی‌نژاد رئیس هیات نابینایان استان فارس و سرپرست تیم ملی فوتبال در شیراز در این اردو حضور یافت و دقایقی با بازیکنان و کادرفنی به گفتگو پرداخت.

در این دیدار مظلومی با اشاره به ظرفیت‌های موجود و پتانسیل این رشته در بحث جایگاه‌های بین المللیبیان کرد: کارشناسان ما و کادر فنی بر کسب جایگاه نخست و حفظ نایب قهرمانی پیشین در پارالمپیک 2020 توکیو و سرمایه‌گذاری در این رشته تاکید دارند و شما بازیکنان ملی با کسب عنوان قهرمانی و کسب سهمیه پارالمپیک توکیو نقش موثری در پررنگ کردن این موضوع خواهید داشت.

وی افزود: رقابت‌های آسیایی تایلند از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که در صورت کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی صاحب سهمیه پارالمپیک توکیوخواهد شد.

رئیس فدراسیون نابینایان وکم بینایان عنوان کرد: شما سفیران این رشته در رقابت‌های قهرمانی آسیایی تایلند و کسب سهمیه توکیو هستید و شک ندارم پتانسیل رسیدن به فینال این رقابت‌ها وکسب سهمیه را دارید به شرط آن که اعتماد به نفس داشته و فرامین مربیان و سرمربی خود را در رقابت‌های بین المللی اجرا کنید.

مظلومی در پایان گفت: برای تک تک شما آرزوی موفقیت داشته و امیدوارم بهترین نتایج هم در رقابت‌های قهرمانی آسیایی در تایلند و هم در پارالمپیک توکیو برای تیم ملی فوتبال نابینایان ایران رقم بخورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز