سیروس دین‌محمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حسینی می‌تواند کاپیتان خوبی باشد/ استقلال بازیکن خارجی درجه یک می‌خواهد/ مربیان بزرگ کنار تیم تمرین می‌کنند

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۵:۴۵:۵۱
کد خبر: ۸۶۲۷۲۳
حسینی می‌تواند کاپیتان خوبی باشد/ استقلال بازیکن خارجی درجه یک می‌خواهد/ مربیان بزرگ کنار تیم تمرین می‌کنند
مربی اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اگر قرار است استقلال بازیکن خارجی بخرد باید یک بازیکن درجه یک باشد تابه کار تیم بیاید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیروس دین‌محمدی، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره آغاز تمرینات استقلال و آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: با شروع تمرینات امیدوارم استقلال فصل خوبی را پیش‌رو داشته باشد، در عکسی از تصاویر تمرین دیدم استراماچونی همپای بازیکنان می‌دود و فراموش نکنیم بسیاری از مربیان بزرگ و جوان دنیا مانند پپ گواردیولا و زیدان همین کار را انجام می‌دهند و این موضوع باعث بالا رفتن انگیزه بازیکنان می‌شود و به لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان تاثیر بسزایی دارد.

او درباره خریدهای استقلال از لیگ برتر و اینکه باشگاه خواهان جذب بازیکن خارجی است، اظهار داشت: بازیکنان خریداری شده بازیکنان خوبی هستند، البته باید دید در استقلال می‌توانند خود را در کمترین زمان با شرایط جدید وقف بدهند یا خیر. به نظر من دشتی در تیم پارس جنوبی بهتر از سایپا بود و امیدوارم در استقلال هم مانند آن زمان بازی کند. درباره بازیکن خارجی بنده تاکید می‌کنم تا جایی که ممکن است از بازیکنان ایرانی استفاده شود و اگر قرار است استقلال بازیکن خارجی بخرد باید یک بازیکن درجه یک باشد تا به کار تیم بیاید.

مربی اسبق استقلال درباره احتمال جدایی پاتوسی عنوان کرد: پاتوسی جزو بازیکنان شاخص تیم در نیم فصل دوم بود و به نظر من باید این بازیکن بماند و برای فصل جدید به استقلال کمک کند.

دین‌محمدی در پایان پیرامون این موضوع که با احتمال جدایی منتظری، سیدحسین حسینی کاپیتان تیم می‌شود گفت: حسینی به لحاظ فنی بازیکن خوبی است و می‌تواند کاپیتان خوبی هم باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز