با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تسلیت وزارت ورزش و جوانان در پی در گذشت راضیه شیرمحمدی قهرمان پرافتخار معلول

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۷:۳۴:۳۳
کد خبر: ۸۶۲۷۲۴
تسلیت وزارت ورزش و جوانان در پی در گذشت راضیه شیرمحمدی قهرمان پرافتخار معلول
وزارت ورزش و جوانان ، درگذشت راضیه شیرمحمدی برنده مدال برنز بازی های پارالمپیک ٢٠١٢ ریو و مدال نقره بازی های پاراآسیایی ٢٠١٨ را تسلیت گفت .

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وزارت ورزش و جوانان ، درگذشت راضیه شیرمحمدی برنده مدال برنز بازی های پارالمپیک ٢٠١٢ ریو و مدال نقره بازی های پاراآسیایی ٢٠١٨ را تسلیت گفت .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، متن پیام تسلیت به شرح زیر است ؛

خبر درگذشت "راضیه شیرمحمدی " یکی از  ملی پوشان تیراندازی با کمان جانبازان و معلولان و از ورزشکاران با اخلاق و با اراده ایران اسلامی که بدون شک از امیدهای کاروان ورزشی ایران در بازی های پارالمپیک ٢٠٢٠ توکیو هم  محسوب می شد ، بسیار تلخ و ناگوار است .

وزارت ورزش و  جوانان نهایت تاثر و تألم را به نمایندگی از مردم و جامعه ورزش و جوانان اعلام مَی دارد و به کانون مصیبت دیده مراتب تسلیت خود را ابلاغ مَی کند .

بدون شک نام "زنده یاد راضیه شیر محمدی " با افتخارات بزرگی چون مدال برنز بازی های پارالمپیک ٢٠١٢ ریو و مدال نقره بازی های پاراآسیایی جاکارتا در تاریخ پرافتخار ورزش ایران اسلامی جاودانه خواهد ماند .

با تسلیت مجدد به خانواده محترم این قهرمان ملی  و با آرزوی صبر و شکیبایی؛ آرامش  و آمرزش را برای روح قهرمان ارزنده ایران اسلامی از درگاه احدیت طلب می کنیم .

روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان

 

نظر شما
پرونده ویژه