بشار شاگرد برانکو می‌ماند؛

پیشنهاد نجومی این ستاره را از پرسپولیس می‌گیرد+عکس

۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۰۴:۳۷:۰۱
کد خبر: ۸۶۳۲۳۸
پیشنهاد نجومی این ستاره را از پرسپولیس می‌گیرد+عکس
بازیکن ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس در یک قدمی پیوستن به تیم الاهلی عربستان است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، برانکو برای خط میانی تیم جدیدش بشار رسن را می‌خواهد. مرد کروات علاقه خاصی به سبک بازی این هافبک عراقی دارد و قبل از اتمام لیگ هجدهم بار‌ها از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواسته بود قرارداد بشار رسن را تمدید کنند.

با این وجود این اتفاق نیفتاد و بشار با کتف مصدوم و اعصابی ناراحت ایران را ترک کرد. براساس اخبار منتشر شده باشگاه الاهلی عربستان به درخواست برانکو ایوانکوویچ مبلغ 500 هزار دلار به بشار رسن پیشنهاد داده‌اند. بشار رسن به عراق سفر کرده و تا 27 تیر قادر به تمرین کردن نیست، چون باید دوران نقاهت پس از جراحی کتف مصدوم خودش را پشت سر بگذارد.

هافبک عراقی که این روز‌ها مورد توجه الاهلی عربستان و برانکو قرار گرفته یکی از بازیکنان محبوب پرسپولیسی‌هاست. هواداران پرسپولیس بار‌ها و بار‌ها در فضای مجازی خواستار تمدید قرارداد این بازیکن شدند و شنیدیم به همین خاطر هم خود بشار رسن حاضر شده است تخفیف اساسی بدهد. این بازی‌ساز عراقی حاضر شده با 350 هزار دلار قراردادش را تمدید کند و در پرسپولیس بماند، اما هنوز اراده‌ای برای تمدید قراردادش دیده نمی‌شود.

بر اساس شنیده‌ها ایرج عرب به بشار پیغام داده بود که صبر کند تا از سفر ترکیه برگردد و حالا باید دید پرسپولیس آیا برای حفظ رسن کاری خواهد کرد یا خیر. به هر حال در میان خارجی‌هایی که سال‌های اخیر به ایران و پرسپولیس آمده‌اند بشار رسن یکی از تکنیکی‌ترین و در عین حال بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان بوده است و به نظر می‌رسد او با پیشنها نجومی برانکو همچنان شاگرد پرفسور باقی بماند.

نظر شما