محسن کاوه در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کمیل، یک پهلوان واقعی است/ آزادکاران در مسابقات انتخابی انتظارات را برآورده نکردند/ حسن یزدانی بازهم نشان داد شانس اول کشتی آزاد است

۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۰۶:۱۲:۲۷
کد خبر: ۸۶۳۶۸۵
کمیل، یک پهلوان واقعی است/ آزادکاران در مسابقات انتخابی انتظارات را برآورده نکردند/ حسن یزدانی بازهم نشان داد شانس اول کشتی آزاد است
عضو کمیته فنی کشتی آزاد گفت: از لحاظ کیفیتی به نظرم بچه‌هایی که دیدم آن چیزی نبود که انتظار می‌رفت و از آزادکاران توقع بیشتری داشتم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دیروز مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات جهانی قزاقستان که مهمترین رقابت برای مسابقات ورودی المپیک نیز به شمار می‌رود، در سالن دوازده هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

محسن کاوه به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی کشتی آزاد از نزدیک این مسابقات را زیر نظر داشت. وی درباره سطح فنی این رقابت‌ها به خبرنگار برنا گفت: از لحاظ کیفیتی به نظرم بچه‌هایی که دیدم آن چیزی نبود که انتظار می‌رفت و از آزادکاران توقع بیشتری داشتم. باید امیدوار باشیم در این زمان باقی مانده کادرفنی چه در بحث تمرین و چه در بحث مسابقات برون مرزی بیشتر کار کنند. البته زمان هم کم است ولی بچه‌ها هم کار زیادی دارند.

وی در پاسخ به این سوال که در  کدام وزن‌ها آزادکاران ما بهتر بودند؟ تصریح کرد: شاید تنها نقطه قوتی که در این مسابقات وجود داشت رضا یزدانی بود که بعد دو سال دوری‌اش همین حضور در مسابقه برایش خوب بود و توانست کشتی خوبی بگیرد. حسن یزدانی نیز نشان داد بازهم شانس اول ما است، در کنارش کامران قاسمپور بود که باخت ولی نشان داد پشتوانه خوبی می‌تواند برای یزدانی باشد اما در وزن‌های دیگر به نوعی یک سطح کیفی پایین را شاهد بودیم  و کار سخت است.

سرمربی سابق تیم ملی درباره خداحافظی کمیل قاسمی عنوان کرد: قاسمی یکی از کشتی‌گیرهای بااخلاق ما است. در تمام این سال‌ها با فراز و نشیب‌های بحث کشتی هیچ موقع چه وقتی که مدال نقره المپیک گرفت فخر نفروخت و زمانی هم که باخت ناامید نشد. کمیل خیلی پسر خوبی است و ان‌شاءالله در کار آینده خودش موفق باشد. به نظرم او آمد و شانس خود را امتحان کرد و تمرین کرد و فکر می‌کنم هدفش برای المپیک بود. شاید دید نمی‌تواند که ادامه دهد ولی بازهم می‌گویم کمیل قاسمی یک پهلوان برای کشتی ما بود.

کاوه درباره زمان باقی مانده تا رقابت‌های کسب سهمیه المپیک و ارزیابی‌اش نسبت به تیم گفت: طی 2 سال گذشته کسب عنوان نهمی و ششمی کار را برای آزادکاران سخت کرده است. نزدیک 8-9 ما است فدراسیون شخص اول تصمیم گیرنده نداشته و این عوامل دست به دست هم می‌دهد زمان‌ های طلایی را در کشتی از دست بدهیم و کار برایمان خیلی سخت است ولی باید تلاش کنیم و غیر از تلاش کاری نمی‌شود کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز