در صورت دریافت رضایت‌نامه از پرسپولیس؛

بیرانوند راهی یکی از این دو باشگاه اروپایی می‌شود+عکس

۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۰۸:۲۱:۳۳
کد خبر: ۸۶۳۶۹۶
بیرانوند راهی یکی از این دو باشگاه اروپایی می‌شود+عکس
بیرانوند چند پیشنهاد از کشورهای ژاپن، بلژیک، اسپانیا، یونان و ترکیه دارد ولی به نظر می‌رسد او تیم آینده‌اش را انتخاب کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا بیرانوند چند پیشنهاد از کشورهای ژاپن، بلژیک، اسپانیا، یونان و ترکیه دارد ولی به نظر می رسد او تیم آینده اش را انتخاب کرده است. پس از عملکرد درخشان بیرانوند در چند سال گذشته در باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران، او مشتری‌های زیادی پیدا کرد و پیش از لیگ هجدهم می‌توانست از جمع سرخپوشان جدا شود اما به دلیل شرایط سخت پرسپولیس (بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی) تصمیم گرفت تا پایان در جمع پرسپولیسی‌ها باقی بماند و سپس راهی اروپا شود.

دروازه بان 26 ساله تیم ملی  فوتبال ایران مصمم است که فصل جدید فوتبالی خود را در اروپا سپری کند و المپیاکو به شدت خواهان جذب این بازیکن است. یونانی‌ها که ابتدا به سراغ جذب سرکان کرینتیلی، دروازه بان 34 ساله تیم کونیا اسپور ترکیه رفتند، به نظر می‌رسد موفق به جذب او نشدند و تمام تلاش شان را می‌کنند تا بیرانوند را به خدمت بگیرند.

سایت onsports یونان با تایید این خبر اعلام کرد، باشگاه المپیاکو خواهان به خدمت گرفتن بیرانوند است و اقداماتش را برای جذب این دروازه بان ملی پوش پرسپولیس آغاز کرده است. بیرانوند دروازه بان همان تیمی است که تاکیس لمونیس (سرمربی سابق المپیاکو) تصمیم گرفته هدایتش را برعهده بگیرد.

سایت onsports در پایان تصاویر و فیلم‌هایی از عملکرد درخشان بیرانوند در باشگاه پرسپولیس و تیم ملی را منتشر و از او به عنوان دیوار تیم ملی ایران یاد کرده است.

همچنین باشگاه فنرباغچه ترکیه به شدت تمام تلاشش را می‌کند تا بیرانوند را جذب کند و باید دید چه باشگاهی 700هزار دلار برای رضایت نامه او به پرسپولیس خواهد داد.

نظر شما