مهسا مجللی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم ملی کایاک برای سنجیدن رقبای آسیایی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود/ هدف اصلی ما کسب سهمیه المپیک است

۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۶:۰۹:۵۸
کد خبر: ۸۶۳۷۹۴
تیم ملی کایاک برای سنجیدن رقبای آسیایی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود/ هدف اصلی ما کسب سهمیه المپیک است
مربی تیم ملی کایاک و کانو کانادایی بانوان گفت: تیم ملی برای سنجیدن رقبای آسیایی به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهسا مجللی، مربی تیم ملی کایاک و کانو کانادایی بانوان ایران، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت تیم ملی بیان کرد: چهارمین اردویی است که بچه‌ها در آن حاضر می‌شوند و از اول تیر ماه آغاز شده و تا 26 تیر ادامه پیدا می‌کند. در حال حاضر 6 ورزشکار به این اردو دعوت شدند، سه نفر در رشته کایاک و سه نفر در رشته کانوکانادایی فعالیت می‌کنند. با توجه به شرایط فدراسیون و رکوردهایی که بچه‌ها در این چهار اردو ثبت کردند، 2 نفر در بخش کایاک دونفره به مسابقات جهانی اعزام می‌کنیم تا بتوانند رقابت خوبی با کشورهای دیگر داشته باشند.

وی افزود: پس از بازی‌های آسیایی هیچ اردویی تشکیل نشده بود و بچه‌ها زمستان را از دست دادند. برای حضور در مسابقات جهانی زمان زیادی برای تمرین نیاز است اما ما زمان کمی داشتیم که بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم. با توجه به زمان کمی که داشتیم بچه‌ها خیلی خوب تلاش کردند.

مجللی عنوان کرد: قصد داریم نفراتی را به مسابقات جهانی اعزام کنیم که بتوانند رقابت خوبی با کشورهای دیگر داشته باشند و رقبای آسیایی خود را بهتر بسنجند که ببینیم چه کسانی می‌توانند کسب سهمیه کنند. پس از آن که جایگاه خود را در آسیا و جهان سنجیدیم باید برنامه‌ریزی کنیم برای هدف اصلی خود که کسب سهمیه در مسابقات قهرمانی آسیا سال 99 است.

مربی تیم ملی کایاک و کانو کانادایی بانوان در پایان گفت: در حال حاضر فقط یک نفر از نفرات در اردو حاضر نیست، به دلیل شرایط امتحانی که داشت و فعلا در کانو اعزامی هم نداریم، ما اجازه دادیم که در امتحانات خود شرکت کند. فقط آتنا رئوفی در اردو حضور ندارد و ملی پوشان دیگر همه قبلا در اردو بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز