بهنام محمودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

صعود تیم ملی، دسترنج زحمات چندین ساله خانواده بزرگ والیبال است/ همدلی و اتحاد میان بازیکنان و کادرفنی موج می‌زند

۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۷:۱۱:۲۸
کد خبر: ۸۶۳۸۳۸
صعود تیم ملی، دسترنج زحمات چندین ساله خانواده بزرگ والیبال است/ همدلی و اتحاد میان بازیکنان و کادرفنی موج می‌زند
بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: صعود تیم ملی به مرحله نهایی لیگ ملت‌های 2019 آسیا دسترنج زحمات چندین‌ساله خانواده بزرگ والیبال است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی والیبال ایران در هفته پنجم لیگ ملت‌های جهان 2019 مقابل صربستان به پیروزی رسید و به عنوان تیم دوم به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

بهنام محمودی، عضو پیشین تیم ملی والیبال ایران، در گفتگو با خبرنگا برنا درخصوص این مسابقات بیان کرد: این صعود دسترنج زحمات چندین ساله خانواده بزرگ والیبال است، هیات‌ها، پیشکسوتان و فدراسیون همه تلاش کردند تا والیبال ایران به این جایگاه برسد.

وی افزود: امسال تیم ملی نسبت به سال‌های گذشته عملکر بهتری داشته و بسیار روان‌تر، حرفه‌ای‌تر و باتجربه‌تر بازی کردند. خداراشکر به مرحله نهایی صعود کردیم. فکر می‌کنم الان باید با بازی دادن به نفرات جوان‌تر، آن‌ها را آماده کنیم برای مرحله نهایی و بازیکنان اصلی استراحت کنند و به وضعیت بدنی آن‌ها برسیم. اگر بخت با ما یار باشد و بازیکنان با همین رویه پیش بروند، قطعا می‌توانیم در مرحله نهایی روی سکو برویم.

محمودی عنوان کرد: تیم ملی ما توانایی شکست روسیه را دارد، اگر به عنوان تیم دوم صعود کنیم، قطعا مقابل آمریکا و روسیه بازی خواهیم داشت. شانس شکست هر دو تیم را داریم اما شانس مقابل روسیه بیشتر است. اگر این تیم را شکست دهیم می‌توانیم برویم جزو 4 تا تیم و آن جا هم با شرایط خوبی بازی کنیم و ان‌شاءالله روی سکو هم قرار بگیریم.

بازیکن اسبق تیم ملی اظهار داشت: همدلی و اتحادی که بین بازیکنان ما ایجاد شده و سطح حرفه‌ای که بازیکنان ما به آن رسیدند، باعث شد ما بعد از سال 2014 بار دیگر به فینال صعود کنیم. حضور بازیکنان لژیونری و تجربه‌ای که آن‌ها در ایتالیا، لهستان و ترکیه به دست آوردند، در کنار یکدیگر قرار گرفت شد و در این بردها تاثیرگذار بود. دو هفته بازی‌هایی که در ایران داشتیم با حمایت تماشاچیان، قطعا تاثیرگذار بوده است.

وی در پایان گفت: امسال تیم ملی ما به اوج آمادگی جسمی و تجربی رسیده است، تیم‌های دیگر هم بازیکنان جوان‌تری آوردند که همه این‌ها دست به دست هم داد تا به این جایگاه برسیم. امسال عملکرد همه بازیکنان عالی بود و دلیل موفقیت آن‌ها تلاش فراوان است. آرزوی موفقیت دارم برای تیم ملی و باعث خوشحالی ما خواهد بود که تیم ملی روی سکو برود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز