مازیار میرعظیمی:

هدف از حضور در تورنمنت ترکیه، ارزیابی تیم ملی ب کشورمان است

۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۵:۵۰
کد خبر: ۸۶۳۹۶۸
هدف از حضور در تورنمنت ترکیه، ارزیابی تیم ملی ب کشورمان است
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: حضور در تورنمنت ترکیه فرصتی است تا عملکرد بازیکنان جوان تیم ب را بررسی کنیم و پشتوانه‌ای برای تیم الف بسازیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مازیار میرعظیمی، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون درباره بازی‌های تیم ملی در تورنمنت ترکیه بیان کرد: ما با تیم ب و بازیکنان جوان راهی این مسابقات شدیم و هدف‌ ما شناسایی و ارزیابی عملکرد بازیکنان جوان در یک رویداد برون مرزی بود تا بتوانیم پشتوانه‌ای برای تیم ملی اصلی کشورمان بسازیم.

وی افزود: متاسفانه برنامه‌ریزی که از سوی کشور میزبان برای برگزاری رقابت‌ها انجام شد بسیار نامناسب بود و تیم ما بلافاصله پس از رسیدن به ترکیه، با خستگی تاخیر پرواز، از فرودگاه یکسره به محل مسابقات رفت. با این وجود، بازیکنان جوان ما برابر تیم اصلی کره جنوبی بازی کردند و نهایتا پس از تساوی در زمان قانونی، در وقت اضافه با اختلاف ۴ امتیاز نتیجه را واگذار کردند.

میرعظیمی عنوان کرد: تیم کشورمان بدون فرصت کافی برای ریکاروی صبح روز شنبه برابر ترکیه، میزبان رقابت‌ها قرار گرفت و با ترکیب اصلی قهرمان اروپا روبه‌رو شد و بازی را واگذار کرد.

وی تاکید کرد: بر اساس زمان‌بندی فشرده رقابت‌ها، در دومین دیدار روز گذشته به مصاف تیم ملی روسیه رفتیم که خوشبختانه با تلاش و انگیزه‌ای که در بازیکنان تیم بود توانستیم مقتدرانه و با اختلاف ۹ امتیاز از سد این تیم عبور کنیم و امروز برای کسب جایگاه سومی مجدد برابر روسیه به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: بازیکنان ما بسیار خوب بازی کردند و ما باید فرصت بیشتری به آن‌ها بدهیم که با حضور در رویدادهای بین‌المللی تجربه لازم را بدست آورند تا بتوانند پشتوانه خوبی برای تیم اصلی ایران باشند.

نظر شما