مرضیه جعفری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

طولانی شدن لیگ بانوان روی کیفیت تیم‌ها تاثیر گذاشت/ از شروع فصل برای قهرمانی برنامه داشتیم

۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۷:۴۵:۱۲
کد خبر: ۸۶۴۳۲۹
طولانی شدن لیگ بانوان روی کیفیت تیم‌ها تاثیر گذاشت/ از شروع فصل برای قهرمانی برنامه داشتیم
سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: برای شهرداری بم از همان روز نخست شروع فصل تداوم قهرمانی بسیار حائز اهمیت بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر بانوان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خوشبختانه امسال لیگ خیلی خوبی داشتیم و بازی‌های با کیفیتی را شاهد بودیم. شهرداری بم نیز موفق شد برای شش دوره متوالی جام قهرمانی را بالای سر ببرد که واقعا برای کسب این مقام به تک تک بازیکنانم تبریک و خسته نباشید می‌گویم.

او ادامه داد: برای شهرداری بم از همان روز نخست شروع فصل تداوم قهرمانی بسیار حائز اهمیت بود بنابراین تمام برنامه‌ریزی‌های ما نیز در راستای تحقق بخشیدن به این هدف انجام شد و در نهایت نیز نتیجه آن همه زحمت و تلاش را دیدیم.

جعفری با اشاره به طولانی شدن لیگ امسال اظهار کرد: لیگ امسال از هر نظر با کیفیت نسبتا بالایی در مقایسه با سال‌های گذشته برگزار شد ولی تنها ایراد و ضعف آن طولانی شدن لیگ آن هم  به دلیل بازی‌های تیم ملی بود که قطعا به کیفیت بازی‌ها و آمادگی تیم‌ها آسیب جدی وارد می‌کرد که امیدوارم برای سال آینده دیگر شاهد این موضوع نباشیم.

سرمربی تیم شهرداری بم در پایان افزود: فوتبال بانوان پتانسیل بالایی دارد، فقط باید حمایت‌های لازم صورت بگیرد و بازیکنان نیز با خودباوری برسند. امسال در بخش ملی شاهد اتفاقات خوبی بودیم که امیدوارم در ادامه نیز همین روند پیش برود تا بتوانیم  در آینده به یکی از تیم‌های خوب آسیا تبدیل شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز