فراز کمالوند در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پارس جنوبی در نیم فصل دوم چهره اصلی‌اش مشخص می‌شود/ بدنبال بقا در لیگ هستیم

۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۷:۱۷:۳۰
کد خبر: ۸۶۴۳۶۶
پارس جنوبی در نیم فصل دوم چهره اصلی‌اش مشخص می‌شود/ بدنبال بقا در لیگ هستیم
سر مربی جدید تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: ما می‌خواهیم یک تیم نو را مبسازیم و یک تیم نو برای ساخته شدن نیاز به زمان دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فراز کمالوند سرمربی جدید تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره آخرین وضعیت این تیم در اردوی پیش فصل به خبرنگار برنا گفت: وضعیت تیم بد نیست. تمام بازیکنان فصل گذشته از تیم جدا شدند، چراکه پیشنهاد داشتند و ما هم سقف قراردادهایمان نسبت به سال گذشته نصف و یا حتی کمتر شده و طبیعی است که بازیکنان از تیم جدا  شوند. ما می‌خواهیم یک تیم نو را بسازیم و یک تیم نو برای ساخته شدن نیاز به زمان دارد. فکر کنم هر چه زمان جلوتر رود بچه‌های ما هم بهتر می‌شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه تغییرات زیادی نسبت به پارسال داشتیم بازیکنان جدید زمان می‌برند تا جا بیفتند، پارس جنوبی امسال در نیم فصل دوم چهره  اصلی خودش را نشان می‌دهد.

کمالوند درباره هدف ترسیم شده باشگاه برای لیگ نوزدهم عنوان کرد: ما فقط هدفمان بقا در لیگ برتر است یعنی با توجه به بودجه‌ای که داریم به جز این به چیز دیگری نمی‌شود فکر کرد.

او درباره اردوی پیش فصل نیز تصریح کرد: برای اردوی داخلی به سرین اردبیل می‌رویم، در آنجا بازی تدرکاتی نیز خواهیم داشت.

سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتورسازی درباره رفتن به لیگ دسته اول و بازگشت دوباره به لیگ برتر، اظهار داشت: من سال گذشته بعد از 8-9 سال که لیگ برتر کار می‌کردم به لیگ یک برگشتم و مقداری فضای لیگ نسبت به گذشته تغییر کرده و فوتبال خیلی در آن تأثیرگذار نیست. به همین دلیل تصمیم گرفتم به لیگ برتر برگردم.

کمالوند در پاسخ به سوال دیگری پیرامون حضور کمک داور ویدیویی در لیگ کشورمان گفت: قطعا VAR برای پیشرفت و بهبود وضعیت کیفی فوتبال لازم است و من امیدوارم این اتفاق مهم رخ دهد.

سرمربی پارس جنوبی جم در پاسخ به این سوال که نظرش پیرامون تیم امید و آینده آن چیست، این گونه پاسخ داد: اعتقاد من این است که ما با مربی خارجی و صاحب نام نتوانستیم به المپیک برویم و شاید با مربی جوان ایرانی بتوانیم این کار بزرگ را انجام بدهیم.

کمالوند در پایان و در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار برنا مبنی بر اینکه دلیل استفاده برخی از تیم‌ها از مربیان خارجی را چه می‌داند، خاطرنشان کرد: برخی از مدیران به هر صورت دنبال این هستند که از مربی خارجی و بزرگ استفاده کنند که اگر تیم نتیجه نگرفت بگویند ما از مربیان بزرگ استفاده کردیم و هزینه کردیم ولی نتیجه نگرفتیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز