مرتضی اسدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پارس جم نسبت به سال پیش جوان‌تر شده است/ جای اسکان برای بازیکنان مهیا نیست/ کمالوند سه بازیکن خارجی می‌خواهد

۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۰۷:۰۱:۲۹
کد خبر: ۸۶۴۸۱۳
پارس جم نسبت به سال پیش جوان‌تر شده است/ جای اسکان برای بازیکنان مهیا نیست/ کمالوند سه بازیکن خارجی می‌خواهد
مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: با تفکراتی که کمالوند دارد، می‌توانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم و امیدوارم بتوانیم خودمان را جزو تیم‌های نیمه بالای جدول نگه داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرتضی اسدی، مدافع اسبق تیم‌های تراکتورسازی و صبای قم که از سال گذشته به جرگه مربیان پیوسته است و در لیگ نوزدهم به عنوان دستیار اول فراز کمالوند در پارس جنوبی جم کار می‌کند. وی درباره آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: اوضاع خوب است و بازیکنانی که مدنظر آقای کمالوند بودند در حال اضافه شدن به تیم هستند. تیم ما در حال شکل‌گیری است و حسنی که دارد این است که تیم امسال نسبت به سال گذشته تیم جوان‌تری است و امیدوارم تلفیق خوبی بین جوانان و بازیکن باتجربه ایجاد و در نهایت تیم خوب راهی لیگ شود.

مربی تیم پارس جنوبی درباره برنامه‌های آینده تیم اظهار داشت: یک اردوی یازده روزه در سرعین داریم که تا 3 بازی هم احتمالا انجام دهیم و امیدواریم با انجام بازی‌های تدارکاتی هماهنگ‌تر بشویم.

همچنین دو، سه بازیکن مدنظر آقای کمالوند هستند که به نظر من در یکی، دو روز آینده به تیم اضافه می‌شوند. البته 2-3 بازیکن خارجی‌ نیز مدنظر کمالوند است که ان‌شاءالله این اتفاق بیفتد و بتوانیم تیمی که مدنظر وی است را ببندیم.

مدافع اسبق تیم ملی درباره چشم‌انداز پارس جنوبی جم در لیگ نوزدهم عنوان کرد: تمام تیم‌ها الان فکرشان این است که جزو چهار، پنج تیم بالای جدول باشند و همه تلاش‌شان را می‌کنند. تیم‌های پرتماشاگری مثل تراکتور، پرسپولیس، استقلال، ذوب‌آهن و سپاهان هم واقعا تیم‌های قدرتمندی هستند. ولی با تفکراتی که کمالوند دارد، می‌توانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم و امیدوارم  بتوانیم خودمان را جزو تیم‌های نیمه بالای جدول نگه داریم.

اسدی درباره وضعیت تمرین در جم گفت: فعلا درصدد این هستیم که زمین‌مان آماده شود. زمین هم نامناسب است و هم جای تمرین خوب نداریم. جای اسکان برای بچه‌ها فعلا مهیا نیست و درصدد این هستند که این را برطرف کنند و تیم بتواند همانجا تمرین کند.

مربی پارس جنوبی درباره استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی نیز اظهار داشت: سیستم VAR خیلی می‌تواند به تیم‌ها کمک کند و اینکه بالاخره اکثر تیم‌ها خیلی هزینه کردند و با توجه به اینکه با یک توپ سرنوشت یک تیم مشخص می‌‌شود، خیلی خوب است که با استفاده از این سیستم حق به حق دار برسد.

اسدی در پاسخ به این سوال که وضعیت تیم امید را چگونه ارزیابی می کند؟ گفت: به نظرم مشکل ما مربی نیست و مشکل ما ساختار است چراکه الان بچه‌های امید که در تیم‌های مختلف بازی می‌کنند و مهم است که باشگاه‌‌ها تیم را در اختیار تیم امید بگذارند و وقتی این اتفاق رخ ندهد شما حساب کنید هر اردو پنج، شش بازیکن اصلی نیستند و تیم نمی‌تواند به هماهنگی لازم دست پیدا کند. به هرحال اگر ساختار درست شود شما هر مربی که بگذارید می‌تواند این تیم را  با این همه پتانسیل به جام جهانی و یا المپیک ببرند و نتایج خوبی بگیرند، به شخصه امیدوارم تیم امید بتواند در این دوره موفق شود.

دستیار کمالوند در پایان پیرامون تفاوت دنیای بازیکنی و مربیگری نیز خاطرنشان کرد: بین این دو دنیای متفاوتی است. وقتی بازی می‌‌کنی هیجان و انرژیت تخلیه می‌شود ولی یک مربی از بیرون باید از چند جهت حواسش به بازیکن باشد و همینطور به حریف و  تماشاچی و برنامه‌هایی که دارند پیاده می‌کنند و یک دنیای متفاوت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز