در پیامی؛

کمیته ملی المپیک روز جهانی ورزشی نویسان را تبریک گفت

۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۱:۰۴:۰۳
کد خبر: ۸۶۵۰۷۲
کمیته ملی المپیک روز جهانی ورزشی نویسان را تبریک گفت
کمیته ملی المپیک طی پیامی فرا رسیدن دوم جولای روز جهانی خبرنگار ورزشی را به اصحاب قلم و رسانه های ورزشی اعم از سردبیران، دبیران، خبرنگاران وگزارشگران ورزشی تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است:

دوم جولای هر سال "روز خبرنگار ورزشی" فرصتی است نیک جهت پاسداشت زحمات صادقانه مدیر مسئولان،سردبیران،دبیران،خبرنگاران و گزارشگران ورزشی که با زحمات و تلاشهای شبانه روزی خود ضمن اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی،نشاط و همبستگی را همراه با غرور ملی به ملت بزرگ ایران ارزانی داشته اند.

ضمن تبریک این روز به همراهان،یاران و یاوران رسانه ای همیشه در صحنه ورزش کشور مراتب قدردانی و حق شناسی خود را از این عزیزان بجا می آوریم.عزیزانی که همواره در پوشش اخبار و موفقیت های ورزشی کشور در عرصه داخلی و بین المللی حتی تا پاسی از شب با خبر رسانی خود ضمن دلگرم کردن مسئولان،مربیان،داوران و قهرمانان عزیز با نقدهای دلسوزانه شان،راه گشای مسئولین بوده و در کنار مردم عزیز دعای خیرشان بدرقه راه ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی بوده اند.

این روز بر همه شما عزیزان و بزرگواران که همواره چراغ راه ورزش کشور و یار و یاور جامعه ورزش کشور بوده اید تبریک و تهنیت باد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز