حسین اوجاقی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

خداحافظی محمدسیفی شایعه است/ کار دشواری در مسابقات جهانی داریم/ شانس کسب مدالمان کم است

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۷:۲۹:۱۷
کد خبر: ۸۶۵۳۶۰
خداحافظی محمدسیفی شایعه است/ کار دشواری در مسابقات جهانی داریم/ شانس کسب مدالمان کم است
سرمربی تیم ملی ووشو گفت: قطعا امسال کار دشواری در مسابقات جهانی خواهیم داشت، چرا که در این دوره اردوی برون مرزی را به دلیل مشکلات اقتصادی که وجود دارد حذف کردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛، حسین اوجاقی، سرمربی تیم ملی ووشو درباره اردوهای تیم‌ملی برای حضور در مسابقات جهانی چین در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: ورود به اردو از 16 تیرماه آغاز خواهد شد و انتخابی نیز از هفدهم برگزار می‌شود که در این رقابت‌ها افرادی شرکت می‌کنند که در مسابقات قهرمانی کشور صاحب مدال شدند و همچنین ووشوکارانی که در مسابقات جهانی سال گذشته و بازی‌های آسیایی جاکارتا مدال کسب کردند.

او در مورد شایعه خداحافظی محسن محمدسیفی نیز گفت: سیفی نیز به اردو دعوت شده و خداحافظی هم نکرده است من نمی‌دانم این اخبار از کجا درز پیدا کرده و بدون شک صحت هم ندارد. سیفی با من صحبت کرده  و حرفی از خداحافظی هم نزده است.

وی ادامه داد: محمدسیفی و الهه منصوریان زمانی در لیگ چین حضور یافتند که درگیر اردوهای تیم ملی نبودند. اکثرا بچه‌ها در چنین شرایطی که در اردو نیستند تلاش می‌کنند آمادگی خودشان را حفظ کنند. محمدسیفی و منصوریان با این کار شرایط خوبی را برای خودشان فراهم کردند که قطعا به نفع ووشو کشور خواهد بود.

سرمربی تیم ملی در پایان در خصوص شانس کسب مدال در مسابقات جهانی اظهار کرد: قطعا امسال کار دشواری در مسابقات جهانی خواهیم داشت، چرا که در این دوره اردوی برون مرزی را به دلیل مشکلات اقتصادی که وجود دارد حذف کردیم. اما در مجموع اردوها در چند استان و تا زمان اعزام به مسابقات به صورت مستمر ادامه خواهد داشت. امسال شانس کسب مدالمان کم است. چون شرایط ما متفاوت تر از سال قبل است. ما در دوره گذشته مسابقات جام پارس را داشتیم که تیم‌های خارجی آمدند  در کنار این اردوی مشترک با اندونزی را داشتیم. اما امسال شرایط کمی سخت است ولی ما تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

نظر شما