با شکست قهرمان پنج دوره مسابقات؛

کوری گوف؛ دختر پانزده ساله‌ای که رویایش را در ویمبلدون ساخت

۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۰۰:۲۵
کد خبر: ۸۶۵۳۶۷
کوری گوف؛ دختر پانزده ساله‌ای که رویایش را در ویمبلدون ساخت
کوری گوف، دختر پانزده ساله آمریکایی توانست ونوس ویلیامز، قهرمان پنج دوره مسابقات و یکی از بزرگ‌ترین قهرمانان تاریخ تنیس زنان را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در قدیمی‌ترین تورنمنت تنیس جهان هر سال شگفتی‌هایی رخ می‌دهد اما آن چه در روز اول ویمبلدون امسال رخ داد، از جنسی دیگر بود. کوری گوف، دختر پانزده ساله آمریکایی توانست ونوس ویلیامز، قهرمان پنج دوره مسابقات و یکی از بزرگ‌ترین قهرمانان تاریخ تنیس زنان را شکست دهد.

نفر ۳۱۳ تنیس جهان، ونوس ویلیامز ۳۹ ساله را که ۲۴ سال از خودش بزرگ‌تر بود ۴-۶ و ۴-۶ شکست داد.

ونوس ویلیامز قبل از این که کری گاف به دنیا بیاید برنده چهار گرنداسلم (شامل دو ویمبلدون) شده بود. او ده سال قبل از تولد گوف تنیس حرفه‌ای را شروع کرد؛ تنیس‌بازی که با ۱۵ سال و ۱۲۲ روز سن، جوان‌ترین بازیکن راه‌یافته به جدول اصلی ویمبلدون پس از برگزاری مسابقات تنیس به صورت اوپن (از سال ۱۹۶۸) است.

کوری بعد از این برد گفت: "این اولین باری بود که بعد از پیروزی در یک مسابقه گریه کردم. واقعا نمی‌دانم چگونه حالم را توصیف کنم."

"بدون شک باید آرامش خودم را حفظ می‌کردم، باید یادم می‌آمد که خط‌های زمین همان خط‌ها هستند و اندازه تمام زمین‌های تنیس یکی است، در هر امتیاز باید به خودم می‌گفتم که آرام بمان."

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز