در گفتگو با برنا مطرح شد؛

صحبت‌های مهم رحمتی درباره استقلال و تیم ملی

۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۰۴:۲۱:۵۴
کد خبر: ۸۶۵۹۰۳
صحبت‌های مهم رحمتی درباره استقلال و تیم ملی
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شخصیت تیمی آبی‌پوشان با کارگردان خوبی به اسم استراماچونی برمی‌گردد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کیانوش رحمتی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار برنا پیرامون آخرین وضعیت کاری خود گفت: بعد از استعفایم از نساجی فعلا در حال بررسی هستم و یکی دو پیشنهاد از لیگ برتر و لیگ یک دارم و فکر می‌کنم تا پایان هفته وضعیتم را به طور کامل مشخص کنم.

وی درباره مدرک مربیگری اش اظهار داشت: سال گذشته مدرک A  آسیا را دریافت کردم. در چند سالی که  از مربیگری‌ام گذشت یک سال پیش مجید جلالی بودم، یک سال پیش عباس چمنیان بودم و حدود 1 سال هم با جواد نکونام کار کردم و در کل فکر می‌کنم تجریبات خوبی از همه این مربی‌ها بدست آوردم.

رحمتی در ادامه تصریح کرد: آخرین کارم با نساجی بود. فکر می‌کنم به نسبت اینکه سال اول بعد از 24 سال اول حضور نساجی در لیگ برتر بود فکر می‌کنم خوب کار کردیم و تیم خوبی ساختیم و می‌توانستیم در نیم فصل  دوم به جایگاه خیلی بهتر حتی در ششم جدول هم برسیم. شرایط طوری رقم خورد که مسئله استعفا پیش آمد.

وی درباره استعفا از نساجی مازندران گفت: مقداری شرایط اقتصادی کشور سخت شده بود و یک سری مشکلات مالی تیم و بچه‌ها فکر می‌کنم بیشترین عاملی بود که درخواست داشتیم یک مقداری وضعیت بچه‌ها سر و سامان بگیرد و البته آقای صنیعی فر  و حدادیان هم تا جایی که توانستند واقعا حمایت کردند ولی بچه‌ها هر روز فشار می آوردند و ما برای اینکه نتیجه دلخواه را بگیریم، نیاز داشتیم که بچه‌ها خیلی خوب تمرین کنند و شرایط  همکاری به خاطر همین مسائل قطع شد.

رحمتی افزود: مالکان تیم عوض شدند. نساجی تیم استان خودم است و من به عنوان یک مازندرانی افتخار می‌کنم که نساجی همیشه در سطح اول فوتبال کشور باشد. نساجی تیم بزرگ و ریشه‌داری است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

رحمتی درباره حضور در گل ریحان البرز نیز گفت: صحبت‌هایی با من شده و با محمد نصرتی 5  سالی در پاس همبازی بودیم و رفاقت قدیمی داریم و اگر شرایط خوب باشد و بتوانم تأثیرگذار باشم شاید منجر به یک همکاری شود.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش درباره لیگ هجدهم چیست، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم لیگ به دو قسمت تقسیم شده بود به نظرم کیفیت لیگ فقط در  بالای جدول جذاب و خوب بود. چرا که میانه جدول و تیم‌های سقوط کننده فکر می‌کنم از هفته‌های ششم هفتم خودشان را نشان دادند و دیگر رقابتی در پایین جدول نبود. میانه جدول هم که تقریبا برایشان شرایط آسوده خاطر شده بودند که 2 تیم سقوط  کننده از هفته هشتم و نهم مشخص شده بود و فقط در 5 تیم بالا رقابتی بود که فکر می‌کنم  فقط آن جای جدول جذاب بود و فکر می‌کنم در مجموع شرایط متوسطی بود به لحاظ فنی چون در میانه جدول و پایین جدول هیچ حساسیتی دیده نمی‌شد.

پیشکسوت استقلال درباره آخرین وضعیت تیم گفت: استقلال در این چند سال بیشترین تغییرات را در تاریخ این باشگاه داشت در بحث بازیکنان، مربیان و کادر مدیریتی. فکر می‌کنم این تغییرات کم سابقه بود در باشگاه استقلال و همه اینها لطمه زد به تیم. استقلال  الان تنها چیزی که ندارد و من فکر می‌کنم باید برگردد به آن، شخصیت تیمی است و می‌تواند با کارگردان خوبی به اسم استراماچونی جمع شود و من فکر می‌کنم یک سرمربی مقتدر می‌‌تواند آن شخصیت تیمی از دست رفته استقلال را برگرداند. البته در عین حال باید کادر مدیریت برنامه داشته باشد ولی اکثرا در فوتبال ما مدیران مطمئن نیستند سال بعد  کجا هستند، من فکر می‌کنم اگر مدیریت ثبات بیشتری داشته باشد آنها می‌توانند برنامه‌ریزی‌های بلند مدت داشته باشند و تمامی نتایج و پیشرفت‌ها در گرو برنامه‌ریزی‌های بلند مدت است که ما متأسفانه در ورزش کشورمان به خصوص فوتبال از این مسئله رنج می‌بریم.

وی درباره حضور ویلموتس روی نیمکت تیم ملی نیز عنوان کرد: فکر می‌کنم تغییر خوبی بود از این بابت که آقای کی‌روش ساختار تیمی، تیم بودن و گل نخوردن و خیلی مسائل خوبی را به تیم ارائه دادند و الان ما می‌توانیم چیزهای جدیدتری را از مربی جدید بدست بیاوریم و ترکیب این دو  چیزی شود که فوتبال ما بتواند در جام جهانی بعدی از مرحله خودش صعود کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز