حمید درخشان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هدف مشترک‌ قرمزها موفقیت پرسپولیس است/ کالدرون به حمایت نیاز دارد/ از ماندن بیرانوند خوشحال شدم

۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۴:۲۴:۴۲
کد خبر: ۸۶۵۹۳۱
هدف مشترک‌ قرمزها موفقیت پرسپولیس است/ کالدرون به حمایت نیاز دارد/ از ماندن بیرانوند خوشحال شدم
سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: همه ما یک هدف مشترک داریم و آن هم موفقیت پرسپولیس است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید درخشان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران، درباره حضور گابریل کالدرون روی نیمکت قرمزپوشان به خبرنگار برنا گفت: نکته مهم درباره این سرمربی این است که سرخ پوشان شرایط خاصی دارند و باید از کالدرون حمایت کرد تا او بتواند خودش را با این شرایط وقف بدهد. همه ما یک هدف مشترک داریم و آن هم موفقیت پرسپولیس است و همه نیز باید برای این مهم کمک کنیم.

سرمربی اسبق پرسپولیس در ادامه با اشاره به حضور دستیاران اسپانیایی عنوان کرد: مربیان خارجی دستیاران خود را به هر تیمی می‌برند که در آن کار می‌کنند چراکه با آنها راحت هستند و با یکدیگر در کار آشنایی دارند. به هرحال امیدوارم کالدرون بتواند در پرسپولیس موفق باشد و تیم به روند موفقیت خود در لیگ نوزدهم هم ادامه بدهد.

بازیکن پیشین تیم ملی پیرامون بحث ماندن علیرضا بیرانوند گفت: بیرانوند خودش به خوبی صلاح خودش را می داند و خوشحالیم که او در پرسپولیس ماند، ان‌شاءالله با درخشش بیشتر در لیگ و به ویژه لیگ قهرمانان آسیا بتواند به یک تیم خوب اروپایی ترانسفر شود.

بخش پایانی صحبت‌های درخشان درباره حضور مجدد احمدزاده بود، وی در این باره تصریح کرد: هر شخصی امکان دارد در زندگی اشتباه کند، احمدزاده هم جوانی کرد و مطمئن باشید انگیزه این را دارد که با نمایش خوب درون زمین دوباره به دوران اوج خود بازگردد. هواداران فهیم پرسپولیس همانگونه که از تیم حمایت می‌کنند از این بازیکن نیز پشتیبانی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز