بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۹ ایتالیا؛

رژه ورزشکاران ایران با پرچمداری خدمتی

۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۱:۱۴:۴۱
کد خبر: ۸۶۶۱۲۱
رژه ورزشکاران ایران با پرچمداری خدمتی
مراسم افتتاحیه سی امین دوره بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان با رژه کشورهای شرکت کننده در ورزشگاه سن پائولی شهر ناپل برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم افتتاحیه سی امین دوره بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان با رژه کشورهای شرکت کننده در ورزشگاه سن پائولی شهر ناپل برگزار شد. این رقابت‌ها با حضور ۶ هزار ورزشکار از ۱۲۷ کشور جهان که از ۱۲ تا ۲۳ تیرماه به میزبانی شهر ناپل در ایتالیا برگزار می‌شود و کاروان ورزشی ایران نیز با ۴۱ ورزشکار در ۴ رشته والیبال، تکواندو، تیر و کمان و تیراندازی در این رقابت‌ها حضور دارد.

در این مراسم تیم ایران با ورزشکاران رشته‌های تیراندازی و والیبال و همچنین مسئولان کاروان ایران رژه رفتند که نجمه خدمتی به نمایندگی از کشورمان پرچمداراین رقابت‌ها بود.

پس از ایتالیا به عنوان میزبان این رقابت‌ها که با ۳۰۰ ورزشکار بیشترین شرکت کننده را داشت، ژاپن با ۲۷۹ ورزشکار بزرگترین کاروان ورزشی را دارد. همچنین مکزیک با ۱۸۵ ورزشکار از جمله کشورهایی است که بیشترین ورزشکار را در یونیورسیاد ۲۰۱۹ دارد.

در این مراسم سرجیو ماتارلا رئیس جمهور ایتالیا نیز حضور داشت و ضمن خوش آمدگویی به ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها، ابراز امیدواری کرد رقابت‌هایی زیبا و جذاب در این دوره از بازی‌ها به نمایش گذاشته شود.

اولگ ماتیستین رئیس فدراسیون جهانی نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود.

همچنین توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک در پیامی ویدئویی با تاکید بر حفظ دوستی و احترام در عین رقابت خطاب به ورزشکاران گفت: شاید این رقابت‌ها سکوی پرتاب شما به المپیک ۲۰۲۰ توکیو باشد.

پرچم فدراسیون جهانی نیز در این مراسم توسط ۸ ورزشکار مطرح حمل شد و به نمایش درآمد و مشعل یونیورسیاد ۲۰۱۹ در ورزشگاه ناپولی روشن شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز