ظرفیت‌های خوبی را در کشور داریم؛

داورزنی: کاراته در المپیک سبد مدالی را پررنگ‌تر و قشنگ‌تر می‌کند

۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۳:۵۳
کد خبر: ۸۶۶۱۷۱
داورزنی: کاراته در المپیک سبد مدالی را پررنگ‌تر و قشنگ‌تر می‌کند
معاون قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در راه کسب سهمیه کاراته را تنها نخواهند گذاشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی، معاون قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: کاراته در المپیک سبد مدالی را پررنگ تر و قشنگ تر می کند.  وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک کاراته را در راه کسب سهمیه المپیک تنها نخواهد گذاشت و تا این فدراسیون تیم قدرتمندی را سازماندهی کرده و راهی المپیک ۲۰۲۰ کند.

وی با اشاره به لغو برخی اعزام ها گفت: در سال ۹۵ و ۹۶ فدراسیون کاراته اعزام های متعددی داشته اما در سال ۹۷ و ۹۸ به فدراسیون ها اعلام شده با توجه به کاهش منابع و بالارفتن قیمت ارز برنامه های خود را اولویت بندی کنند. این اولویت بندی نه تنها در کاراته بلکه در تمام رشته ها اجرا شده است.

داورزنی ادامه داد: فدراسیون کاراته با تامین اسپانسر و منابع مالی می تواند اعزام های خوبی در آینده داشته باشد. در کشور سالنها و ظرفیت های خوبی داریم که بخشی در اختیار وزارت ورزش و جوانان و بخشی در اختیار سایر ارگان هاست.

داورزنی گفت: با ثبات ایجاد شده در کاراته و برنامه ریزی بلندمدت و استراتژی مشخص می تواند منابع مالی اش را تامین کند و با همدلی و مشارکت استانها از ظرفیت های کشور درست استفاده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز