سعید لطفی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حواشی اطراف استقلال باید مدیریت شود/ استراماچونی فرصت می‌خواهد/ برای زرینچه آرزوی موفقیت می‌کنم

۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۵:۱۵:۲۴
کد خبر: ۸۶۶۴۷۲
حواشی اطراف استقلال باید مدیریت شود/ استراماچونی فرصت می‌خواهد/ برای زرینچه آرزوی موفقیت می‌کنم
مدافع اسبق استقلال برای سرپرست جدید این تیم آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سعید لطفی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره حضور استراماچونی در این تیم به خبرنگار برنا گفت: خیلی زود است بخواهیم درباره عملکرد استراماچونی قضاوت کنیم و یا پیش بینی کنیم چه اتفاقی رخ می دهد، استقلال 2 بازی تدارکاتی داشته و با 2 بازی هم یک مربی نمی تواند تفکراتش را به تیم و بازیکنان القا کند. استراماچونی به زمان نیاز دارد و باید به او وقت و فرصت داده شود.

وی در ادامه پیرامون حضور احتمالی یک مهاجم از سری آ در استقلال عنوان کرد: نکته نخست و اصلی این است که بازیکنان زیر نظر سرمربی جذب شوند اما حضور یک بازیکن از سری آ هم برای فوتبال ایران و لیگ و هم برای تیم استقلال مفید خواهد بود.

کارشناس و مربی فوتبال درباره اضافه شدن جواد زرینچه به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: آقاجواد جزو پیشکسوتان بزرگ فوتبال ایران و باشگاه استقلال هستند و استقلال خانه وی است و بی تردید او نیز می تواند تاثیرات مثبتی در تیم داشته باشد.

وی درباره حواشی که سال گذشته به نوعی باعث عدم نتیجه گیری استقلال هم شد نیز تصریح کرد: باشگاه های بزرگی مثل استقلال یا پرسپولیس همیشه حاشیه دارند و هنر این است که حواشی اطراف تیم به بهترین نحو مدیریت شود تا کادر فنی و بازیکنان بدون درگیر شدن در آن، بتوانند تمرکز خود را روی مسائل فنی بگذارند. شما اگر بهترین بازیکنان را داشته باشید ولی مربی خوبی نداشته باشید نمی توانید موفق شوید ولی بر کس این امکان پذیر است. ما طی دو سالی که با آقای محمود فکری دو تیم را به لیگ برتر آوردیم یکسری بازیکن معمولی را انتخاب می کردیم اما تلاشمان این بود که این بازیکنان هارمونی و هماهنگی مناسبی با هم پیدا کنند که خوشبختانه موفقیت آمیز نیز بود و معتقدم استقلال هم با توجه به خریدهای جدید و بازیکنانی که جدا شده اند باید به یک هارمونی و نظم تیمی مناسبی برسد و امیدوارم تیم در لیگ و آسیا موفق باشد.

لطفی درباره پیشنهادتش برای کار اظهار داشت: من چند پیشنهاد دارم، البته هفته گذشته ما پنجشنبه با مسئولان گل ریحان البرز به توافق رسیدیم اما فردایش شخص دیگری سرمربی اعلام شد که من آرزوی موفقیت دارم برای دوستان. به هرحال در حال بررسی پیشنهاداتم هستم و امیدوارم بتوانم تصمیم خوبی بگیرم.

نظر شما