در سی‌امین دوره یونیورسیاد رقم خورد؛

شکست ایران مقابل فرانسه در دیداری نفس‌گیر

۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۸:۳۲:۰۱
کد خبر: ۸۶۶۵۴۹
شکست ایران مقابل فرانسه در دیداری نفس‌گیر
تیم والیبال دانشجویان کشورمان در نخستین دیدار خود در سی امین دوره یونیورسیاد برابر فرانسه با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، تیم والیبال دانشجویان کشورمان در نخستین دیدار خود در سی امین دوره یونیورسیاد برابر فرانسه با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

در ست‌های اول و دوم، فرانسه با نتیجه 25 بر 12 و 25 بر 19 به برتری رسید ولی تیم ایران موفق شد در ست‌های سوم و چهارم با نتیجه 25 بر 19 و 27 بر 25 به پیروزی برسد تا کار به ست پنجم بکشد. در ست پایانی تیم ایران با نتیجه 15 بر 8 شکست خورد تا در نهایت در دیداری نفس گیر و جذاب با نتیجه 3 بر 2 مقابل فرانسه مغلوب شود.

علی رمضانی، حمید حمودی، امیر حسن فرهادی، قاسم کارخانه، شایان شاهسون، میر بابک موسوی، رحمان تقی زاده، سهند اله وردیان، طیب عینی، کیاوش حیدری، سعید رنجبر و محمد دلیری ترکیب تیم ایران در این مسابقات را تشکیل می‌دهند. علی پور عروجی و مهدی مقدم منش کادر فنی ایران را تشکیل می‌دهند.

تیم والیبال کشورمان در گروه سوم با تیم‌های فرانسه، لهستان، برزیل و کانادا هم گروه است. در دیگر دیدار این گروه لهستان 3 بر صفر برزیل را شکست داد.شاگردان پورعروجی در دومین دیدار خود از ساعت 14:30 روز یکشنبه برابر کانادا به میدان خواهند رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز