محمدرضا داورزنی:

وزارت ورزش‌وجوانان دخالتی در امور سرخابی‌ها ندارد/ انتخابات وزنه‌برداری غیرالکترونیکی برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۹:۳۵:۳۴
کد خبر: ۸۶۶۶۰۶
وزارت ورزش‌وجوانان دخالتی در امور سرخابی‌ها ندارد/ انتخابات وزنه‌برداری غیرالکترونیکی برگزار می‌شود
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از برپایی مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری به صورت دستی و غیر الکترونیکی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از برپایی مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری به صورت دستی و غیر الکترونیکی خبر داد.

محمدرضا داورزنی امروز شنبه در حاشیه افتتاح سالن آکادمی ملی المپیک این موضوع را مطرح کرد و افزود: انتخابات مجمع فدراسیون وزنه برداری مانند سایر مجامع انتخاباتی برگزار می شود.

پیش از این مکانیزم رأی‌گیری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی به گونه‌ای بود که اعضای مجمع، در پای صندوق‌های رأی‌گیری حاضر می‌شدند و رأی مکتوب شده روی کاغذ را به صندوق می‌انداختند. اما برای نخستین بار علیرضا خسروی سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری اعلام کرد که این رای گیری به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

این انتخابات قرار است فردا یکشنبه ۱۶ تیرماه برگزار می‌شود. سجاد انوشیروانی، حسین رضازاده، کوروش باقری، علی مرادی، محمدرضا آخوندی، عبدالکریم پورکیان، نصرت الله عابدینی و فرشاد غزالیان هشت نامزد این انتخابات هستند.

معاون وزیر درباره جذب مربیان خارجی استقلال و پرسپولیس گفت: این دو باشگاه مدیرعامل و هیات مدیره دارند و وزارت ورزش و جوانان دخالتی در امور آنها ندارد.

داورزنی درباره اظهارات معاون منابع پشتیبانی و نیروی انسانی وزارت ورزش و جوانان که گفته است کارمندان دولت نمی توانند عضو هیات مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس شوند، توضیح داد: این طرح قرار است شهریورماه انجام شود و اگر کارمندان مامور شوند مشکلی ندارند.

سالن آکادمی ملی المپیک امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان روسای کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک به بهره برداری رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز