مصلح فیزیوتراپی کرد؛

کری‌خوانی سرخ‌پوشان در تنیس فوتبال

۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۱:۳۷:۱۳
کد خبر: ۸۶۶۷۲۳
کری‌خوانی سرخ‌پوشان در تنیس فوتبال
تمرین نوبت صبح امروز شنبه سرخ‌پوشان در دو بخش؛ سالن وزنه و زمین چمن انجام شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تمرین نوبت صبح امروز شنبه سرخ پوشان در دو بخش؛ سالن وزنه و زمین چمن انجام شد. تنیس فوتبال یکی از بخش‌های جذاب تمرین بود که بازیکنان آن را با کری‌خوانی دنبال می‌کردند.  تمرین صبح امروز پرسپولیس پشت درهای بسته و از ساعت 10 آغاز شد. گابریل کالدرون به روال روزهای گذشته چند ساعت زودتر در مجموعه و دفتر کار خود حاضر بود.

شروع تمرین در سالن بدنسازی بود که برای 45 دقیقه به طول انجامید. هماهنگی گروه مربیان در این مدت کم، کاملا مشهود شده است. تمرین در سالن که مجموعه‌ای از برنامه‌ها را شامل می‌شد، 45 دقیقه به طول انجامید و پس از آن بازیکنان وارد زمین شدند.  تمرین در زمین چمن در گروه‌های سه نفره آغاز شد. نفر اول پاس می‌داد، نفر دوم سانتر می‌کرد و نفر سوم ضربه نهایی را می‌زد.

در ادامه، بازیکنان در چهار گروه به تنیس فوتبال پرداختند. تمرینی که هم باعث فعالیت بدنی می‌شد و هم در حکم بازی بود تا هم تمرین مفرحی باشد و هم بازیکنان برای هم کری بخوانند. در تمرین امروز شایان مصلح در نوبت صبح فیزیوتراپی انجام داد و حمیدرضا طاهرخانی تحت نظر کادر پزشکی بود. تمرین پس از سرد کردن به پایان رسید.

گفتنی است؛ تمرین بعدازظهر امروز شنبه از ساعت 18 در ورزشگاه شهید کاظمی و با حضور اصحاب رسانه و هواداران برگزار خواهد شد.

نظر شما