در رشته بسکتبال و در هفته جاری؛

کاپ جام جهانی به ایران می‌آید

۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۳:۴۳:۳۰
کد خبر: ۸۶۶۸۲۱
کاپ جام جهانی به ایران می‌آید
رامین طباطبایی حضور کاپ جام جهانی بسکتبال در ایران را فرصتی مغتنم برای شناساندن ایران به اقصی نقاط جهان بر شمرد و تصریح کرد: از روند گردش این کاپ در کشور های مختلف کلیپ های متنوعی تهیه می شود و در رسانه های بین المللی منتشر خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال حضور کاپ جام جهانی بسکتبال در ایران را فرصتی مغتنم برای شناساندن ایران به اقصی نقاط جهان بر شمرد و تصریح کرد: از روند گردش این کاپ در کشور های مختلف کلیپ های متنوعی تهیه می شود و در رسانه های بین المللی منتشر خواهد شد. برای نخستین بار، پنج شنبه 20 تیر ماه این کاپ میهمان کشورمان ایران خواهد بود.

رئیس فدراسیون بسکتبال میزبانی از این کاپ را به لحاظ معنوی و مادی ارزشمند دانست و افزود: فدراسیون در تلاش است تا مطابق پروتکل فدراسیون جهانی این کاپ را در مکان هایی به نمایش عمومی بگذارد که نماد های اصلی کشور عزیزمان است.

طباطبایی با اشاره به اینکه خانواده بسکتبال برای برگزار کردن مراسم استقبال و میزبانی از کاپ جام جهانی برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده‌اند گفت: یکی از مهم ترین برنامه ها حضور مسئولان فدراسیون جهانی بسکتبال به همراه کاپ جام جهانی در موزه المپیک ایران است که در این فرصت 24 ساعته انجام خواهد شد.

رییس فدراسیون بسکتبال در پایان با اعلام اینکه برج آزادی و برج میلاد از سایر مکان هایی است که برای رونمایی از این کاپ انتخاب شده است اظهار داشت: با توجه به شعار این دوره از مسابقات که "حمایت از کودکان مبتلا به سرطان" است مسابقه نمادین بسکتبال در رده نونهالان  برای حمایت از این کودکان  در سالن بسکتبال آزادی برگزار خواهد شد.

نظر شما