شایان نصیرپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برای بازگشت به تیم ملی جودو از دوستانم مشورت گرفتم/ امیدوارم سهمیه المپیک توکیو را کسب کنم

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۶:۴۳:۱۳
کد خبر: ۸۶۷۰۲۰
برای بازگشت به تیم ملی جودو از دوستانم مشورت گرفتم/ امیدوارم سهمیه المپیک توکیو را کسب کنم
جودوکار کشورمان گفت: المپیک میدان بزرگی است و من دوست دارم در توکیو به عنوان نماینده ایران حضور داشته باشم‌.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شایان نصیرپور، جودوکار کشورمان که مدتی از تیم‌ ملی ایران فاصله گرفته بود و در کشور ترکیه ورزش حرفه‌ای خود را دنبال می‌کرد، درباره بازگشت مجدد خود به اردوهای کشورمان به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه رابطه خوبی با آقای میراسماعیلی دارم در این چند وقتی که در ایران بودم با هم صحبت کردیم که آقای میراسماعیلی گفتند اگر قصد برگشتن به تیم‌ ملی را دارم از من حمایت می‌کنند بنابراین با موافقت رییس فدراسیون و مشورتی که با یک از دوستانم آقای علیرضا اصغری داشتم تصمیم گرفتم از این فرصت استفاده کنم و دوباره در خدمت تیم‌ ملی کشورم باشم.

او درباره شرایط خود در زمان حضور در تیم‌ملی ترکیه نیز اظهار کرد: در ترکیه شرایط ایده‌آلی داشتم ولی چون ایرانی‌ام و در این کشور به دنیا آمدم دوست دارم اگر مدال و افتخاری هم کسب می‌کنم برای ایران باشد. اما به دلیل اختلافاتی که در دوره قبل با ریاست فدراسیون داشتم مجبور شدم راه دوم را انتخاب کنم و مدتی را در ترکیه باشم.  ترکیه نیز موافق حضور من در تیم‌ملی آنجاست ولی قلبا علاقه دارم در ایران باشم.

نصیرپور درمورد حضور در مسابقات با پیراهن تیم‌ ایران گفت: فعلا به اردو دعوت شدم که به زودی تمرینات هم از سر گرفته می‌شود اما من مدت کوتاهی از تمرین دور بودم و کمی از شرایط ایده‌آل خودم دور شدم اما قطعا تلاش می‌کنم به آمادگی سابق برگردم و در خدمت تیم باشم. اینکه الان قرار است به چه مسابقه‌ای هم اعزام شوم را نمی‌دانم چون این کار تصمیم کادرفنی است و باید دید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

او درباره شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ بیان کرد: المپیک میدان بزرگی است و من هم قطعا دوست دارم در توکیو به عنوان نماینده ایران حضور داشته باشم‌. بدون شک تلاش می‌کنم به امید خدا کسب سهمیه کنم و حضور پررنگی در المپیک داشته باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز