بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۹؛

مدال نقره تفنگ تیمی ایران در ایتالیا

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۹:۱۴:۵۲
کد خبر: ۸۶۷۱۰۷
مدال نقره تفنگ تیمی ایران در ایتالیا
در جریان رقابت‌های تفنگ ۱۰ متر بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۹، تیم ایران به مدال نقره رسید و نکونام نیز راهی فینال رقابت‌های انفرادی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی، تفنگ تیمی ایران در پایان دور مقدماتی و با توجه به نتایج نمایندگان ایران در بخش انفرادی ایران پس از چین در جایگاه دوم ایستاد و به نشان نقره دست یافت.امیرمحمد نکونام، هادی قره باغی و مهیار صداقت تیم ایران در تفنگ ۱۰ متر را تشکیل دادند.همچنین در پایان دور مقدماتی امیرمحمد نکونام با ۶۲۵.۶ امتیاز موفق شد به عنوان نفر پنجم راهی فینال شود.

نمایندگان روسیه (دو نماینده)، اسلواکی، ایتالیا، چین، ایران، استرالیا و کره جنوبی از ساعت ۱۷ به وقت تهران در فینال با یکدیگر رقابت خواهند کرد.اما مهیار صداقت با ۶۲۲ امتیاز و هادی قره باغی با ۶۱۸.۲ به ترتیب در رده‌های شانزدهم و سی و یکم ایستادند. در این ماده ۵۲ تیرانداز با هم به رقابت پرداختند.

نخستین مدال کاروان ایران در رشته تیراندازی و توسط سجاد پور حسینی در تپانچه ۱۰ متر کسب شد.سی امین دوره یونیورسیاد از ۱۲ تا ۲۳ تیرماه در ناپل ایتالیا برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز