محمدرضا داورزنی:

امیدوارم وزنه‌برداری ایران حضوری بهتر در عرصه بین‌المللی داشته باشد/ انتظارات از مرادی بالا خواهد بود

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۱۱:۱۴
کد خبر: ۸۶۷۲۱۲
امیدوارم وزنه‌برداری ایران حضوری بهتر در عرصه بین‌المللی داشته باشد/ انتظارات از مرادی بالا خواهد بود
محمدرضا داورزنی گفت: به علی مرادی برای انتخاب مجدد با حداکثر آرا با توجه به برنامه هایش تبریک می گویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی بعد از پایان انتخابات فدراسیون وزنه برداری گفت: به علی مرادی برای انتخاب مجدد با حداکثر آرا با توجه به برنامه هایش تبریک می گویم. از خسروی سرپرست فدراسیون که در این مدت کارها را پیگیری کرد و تمام برنامه ها اجرایی شد، تشکر می کنم.

وی افزود: امیدواریم وزنه برداری ایران با توجه به انتظارات مردم و با توجه به سبد مدالی ما در المپیک بتواند همچون قبل موفق عمل کند. امیدوارم تمامی نیروهای وزنه برداری با همان دغدغه ها و توانایی در کنار مسوولان فدراسیون باشند و برای پیشبرد اهداف عالی این رشته تلاش کنند.

معاون وزیر ورزش یادآور شد: امروز شاهد دموکراسی در این انتخابات بودیم و تمام کاندیداها حرف هایشان را زدند. انتطار همه از علی مرادی حرکت در چارچوب منشور المپیک و همچنین استعدادیابی و تقویت بزرگسالان است به طوری که وی بتواند از ظرفیت همه اهالی وزنه برداری استفاده کند.

داورزنی ادامه داد: امیدوارم وزنه برداری ایران حضوری بهتر و قویتر در عرصه بین المللی داشته باشد که مد نظر علی مرادی باشد. همینطور بحث ورزش پاک و عاری از دوپینگ باید مورد توجه باشد. در این حوزه حساسیت بیشتری داریم و از مرادی انتظار داریم در این خصوص بسیار جدی عمل کند.

وی تصریح کرد: وزنه برداری دنیا هم با این مسئله به خطر می افتد و هر کشوری باید مسئولانه در این خصوص کار کند. ضمناً ما در کنار کمیت باید به کیفیت هم بیاندیشیم. پرورش استعدادها و تربیت این ظرفیت ها که در اقصی نقاط کشورمان وجود دارند باید در دستور کار باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: انتظار داریم شاهد رشد و پویایی وزنه برداری باشیم. وظیفه مجمع فقط تشکیل جلسه هر ۴ سال یکبار نیست و همه اعضا باید تعامل و همکاری با مرادی داشته باشند. میدانم که اختلاف سلیقه هم هست ولی تمامی استانها ظرفیت های خوبی دارند که باید با یکدیگر هماهنگ باشند. مرادی باید تلاش کند نظر تعدادی هم که امروز به او رای ندادند را جلب و نقاط ضعف را برطرف کند. این دوستان احساس می کنند که نیاز به تحول است در نتیجه باید این مساله مد نظر علی مرادی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز