وب سایت رسمی کمیته بین‌المللی پارالمپیک اعلام کرد؛

حضور سیامند رحمان در آخرین روز مسابقات دسته فوق سنگین

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۲۰:۲۱
کد خبر: ۸۶۷۲۹۴
حضور سیامند رحمان در آخرین روز مسابقات دسته فوق سنگین
کمیته بین المللی پارالمپیک در آستانه رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ پاراوزنه برداری قزاقستان به حضور سیامند رحمان در آخرین روز مسابقات دسته فوق سنگین اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، وب سایت کمیته بین المللی پارالمپیک IPC در آستانه رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ پاراوزنه برداری درباره حضور سیامند رحمان در دسته ۱۰۷+ این مسابقات نوشت:

سیامند رحمان قوی‌ترین قهرمان پارالمپیک وزنه برداری جهان در آخرین روز مسابقات نورسلطان ۲۰۱۹ روی تخته خواهد رفت. رحمان در رقابت‌های اخیر آسیا و اقیانوسیه ژاپن و پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا توانست بر سکوی نخست قرار گیرد و اکنون سوال این است که آیا این ورزشکار در آخرین روز مسابقات جهانی قزاقستان رکورد ۳۱۰ کیلوگرم جهان خود را پیش از حضور در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهد شکست؟

رحمان در این باره به وب سایت IPC گفت: مسابقات قزاقستان برای من از اهمیت خاصی برخوردار است و می‌خواهم در این رویداد با کسب سهمیه و مدال طلا حضور خود را در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو قطعی کنم. مسابقات نورسلطان فرصتی است تا برای پارالمپیک پیش رو آماده شوم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز