صمد نیکخواه بهرامی:

هیچ انسانی در هیچ سازمانی غیرقابل جایگزین نیست/ بازیکنانی مثل حامد حدادی برای تیم ملی نعمت هستند

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۰۰:۴۶
کد خبر: ۸۶۷۳۰۴
هیچ انسانی در هیچ سازمانی غیرقابل جایگزین نیست/ بازیکنانی مثل حامد حدادی برای تیم ملی نعمت هستند
عضو تیم‌ملی بسکتال گفت: هیچ انسانی در هیچ سازمانی غیرقابل جایگزین نیست و تیم ملی بسکتبال هم به کسی وابستگی ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، صمد نیکخواه بهرامی، عضو تیم‌ملی بسکتال پس از پایان تمرین صبح امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: تمرینات طبق برنامه پیش می‌رود و بازیکنان هر روز آماده‌تر می‌شوند. تمرینات فشار زیادی دارد ولی بدن بازیکنان آماده‌تر شده و امیدواریم در روزهای آینده به آمادگی بیشتری هم برسیم.

وی در مورد امکانات اردوی تیم ملی عنوان کرد: شرایط و امکانات نسبت به سال‌های قبل بسیار بهتر شده و بازیکنان به صورت متمرکز و بدون نگرانی از آسیب‌دیدگی در حال تمرین هستند. ولی این امکانات به هیچ عنوان کافی نیست.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران ادامه داد: اگر مسئولان از تیم ملی توقع بیشتری دارند باید امکانات به مراتب بیشتری را برای ملی‌پوشان مهیا کنند. من سالن‌های زیادی را در تمام دنیا دیده‌ام، سالن‌هایی که به شکل سوله ساخته می‌شوند در دنیا منسوخ شده و چنین سالن‌های قدیمی جوابگوی تمرینات تیم ملی نیست. 

نیکخواه بهرامی در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی گفت: برنامه‌ریزی خوبی انجام شده تا تیم ملی با کمترین تعداد نفر، بیشترین بازی تدارکاتی خارجی را برگزار کنند. بازی‌های خوبی برای ما در نظر گرفته شده و امیدوارم بیشترین استفاده از این دیدارها ببریم. 

وی در ادامه تصریح کرد: هیچ انسانی در هیچ سازمانی غیرقابل جایگزین نیست. تیم ملی بسکتبال هم به کسی وابستگی ندارد، بازیکنانی مثل حامد حدادی برای تیم ملی نعمت هستند ولی همه در جایگاه خود زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند تا جای خود را در تیم ملی تثبیت کنند. 

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در پایان گفت: گرفتن سهمیه المپیک از جام جهانی کار بسیار سختی است، ما نیز در گروه بسیار دشواری قرار گرفته‌ایم. این در حالی است که تیم ملی چین با استفاده از میزبانی گروه ساده‌تری دارد و تنها بهترین تیم آسیایی راهی المپیک خواهد شد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز