شهرام محمودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

والیبالیست‌ها کار آسانی در شیکاگو ندارند/ می‌توان به جوانگرایی امیدوار بود/ برای رسیدن به تیم ملی تلاش می‌کنم

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۶:۱۹:۲۸
کد خبر: ۸۶۷۹۲۹
والیبالیست‌ها کار آسانی در شیکاگو ندارند/ می‌توان به جوانگرایی امیدوار بود/ برای رسیدن به تیم ملی تلاش می‌کنم
عضو سابق تیم‌ملی والیبال ایران گفت: تلاش می‌کنم برای حضور در تیم‌ملی به زودی خودم را به شرایط مطلوب و مد نظرم برسانم و در صورت نیاز در کنار تیم باشم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شهرام محمودی، عضو سابق تیم‌ملی والیبال، درباره ارزیابی خود از عملکرد ملی‌پوشان در مرحله مقدماتی لیگ‌ ملت‌ها در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خوشبختانه بچه‌ها بازی‌های خیلی خوب و درخشانی را به نمایش گذاشتند و به طبع آن نتیجه نیز با آن همراه شد و در نهایت تیم موفق شد به مرحله نهایی نیز صعود کند.

او ادامه داد: درحال حاضر تیم شرایط خوبی دارد و با کیفیتی که از بازی بازیکنان در مرحله مقدماتی دیدیم قطعا در این مرحله هم بازی‌های خوبی را شاهد خواهیم بود. البته به نظرم برخلاف گفته خیلی‌ها در این مرحله نیز با تیم‌های قدری همگروه هستیم و کار آسانی نداریم.

محمودی درمورد وضعیت مصدومیت خود گفت: خوشبختانه وضعیتم رو به بهبودی است. تقریبا ۱۰ روزی می‌شود که تمرینات توپی را شروع کردم. نزدیک به دوماه تمرینات بدنسازی را انجام دادم سپس زیرنظر مربی تیم‌ملی تمرینات وزنه را پشت سر گذاشتم. الان شرایط بهتری دارم و تلاش می‌کنم برای حضور در تیم‌ملی به زودی خودم را به شرایط مطلوب و مدنظرم برسانم و در صورت نیاز در کنار تیم باشم.

بازیکن سابق تیم‌ملی درباره رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار کرد: به نظرم کار سختی در این مرحله داریم و از الان نمی‌شود پیش‌بینی کرد که صعودمان در این مرحله حتمی‌است یا خیر. در انتخابی المپیک شرایط متفاوت‌تر است و تیم‌ها همه با تمام بازیکنان‌شان می‌آیند و از طرفی روسیه خود میزبان رقابت‌هاست و این کار را برای ما دشوار می‌کند و بدون شک تلاش می‌کنیم در همین مرحله را کار را تمام کنیم.

محمودی درپایان درباره جوانگرایی صورت گرفته در تیم‌ ملی بیان کرد: خوشبختانه تغییر نسل الان در والیبال در مقایسه با گذشته خیلی بهتر شده و بازیکنان جوان با دعوت به تیم‌ ملی و تمرین در کنار بازیکنان با تجربه و قدیمی پله پله مسیر رشد را طی می‌کنند و قطعا این روند اگر ادامه‌دار باشد می‌توانیم برای آینده و جوانگرایی درست در تیم‌ ملی والیبال امیدوار باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز