بهنام یخچالی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هدف ما سخت تلاش کردن و نتیجه گرفتن است/ اینکه می‌گویند پورتوریکو و تونس قوی نیستند، درست نیست!

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۵:۴۲:۳۹
کد خبر: ۸۶۷۹۵۷
هدف ما سخت تلاش کردن و نتیجه گرفتن است/ اینکه می‌گویند پورتوریکو و تونس قوی نیستند، درست نیست!
عضو تیم‌ملی بسکتبال معتقد است بازی آسانی در جام جهانی نخواهیم داشت و تیم‌های تونس و پورتوریکو هم حریفان سرسختی هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهنام یخچالی، عضو تیم‌ملی بسکتبال، درباره روند آماده‌سازی تیم و میزان آمادگی خود برای حضور در مسابقات جام جهانی 2019 چین در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: سه هفته است که به طور مستمر در اردو هستیم، در این مدت تمرینات خوبی را سپری کردیم و خوشبختانه چه از نظر فردی و چه از نظر تیمی به مرز آمادگی لازم رسیدیم.

او درمورد دیدارهای تدارکاتی تیم ملی پیش از حضور در مسابقات جام جهانی نیز گفت: سه سفر اروپایی برای تیم برنامه‌ریزی شده و قرار است در این سه سفر با تیم‌های مطرح اروپایی بازی‌های دوستانه برگزار کنیم. به نظرم این بازی‌ها در کسب آمادگی بیشتر و حضور قدرتمند در مسابقات تاثیرگذار باشد.

ستاره تیم ملی درخصوص ارزیابی خود از تیم‌های همگروه ایران در جام جهانی اظهار کرد: رقابت‌های جام جهانی این دوره شکل متفاوتی دارد و تیم‌های مطرح دنیا در این رقابت حضور دارند، قطعا بازی با این تیم‌ها برای ما آسان نخواهد بود. اینکه برخی می‌گویند تیم‌های مانند تونس و پورتوریکو قوی نیستند به نظرم این افراد اصلا شناختی نسبت به این تیم‌ها ندارند. شاید تیمی مانند پورتوریکو در رنکینگ جایگاه خوبی نداشته باشد ولی بازیکنان حال حاضر آن در لیگ‌های سطح اول دنیا حضور دارند.

یخچالی افزود: نتیجه هیچ مسابقه‌ای قابل پیش‌بینی نیست. قطعا ما برای برنده شدن می‌رویم، هدف ما سخت تلاش کردن و نتیجه گرفتن است. بازهم می‌گویم هیچ بازی آسانی در جام جهانی نداریم، ولی سعی می‌کنیم بهترین بازی را به نمایش بگذاریم و نتیجه مطلوبی را کسب کنیم.

نظر شما