مهدی پورحسینی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اعزام رشته‌های انفرادی سیاست فدراسیون و وزارت بود/ سطح مسابقات کارگری نسبت به گذشته بالا رفته است

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۷:۳۳:۴۹
کد خبر: ۸۶۷۹۶۶
فرنگی‌کار کاروان کارگری ایران گفت: شرمنده مردم شدیم که این برنز را نتوانستیم طلا کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی پورحسینی، فرنگی‌کار کاروان کارگری ایران که در مسابقات جهانی 2019 موفق به کسب مدال برنز شد، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص این رقابت‌ها بیان کرد: من در وزن 67 کیلوگرم فرنگی بخش انفرادی موفق به کسب مدال برنز شدم، در مسابقات تیم به تیم که فردای رقابت انفرادی برگزار شد، توانستیم همه حریفان خود را شکست دهیم و مدال طلا گرفتیم.

وی افزود: من هم در رشته جودو و هم در رشته کشتی فعالیت می‌کنم، امسال در تیم ملی کشتی فرنگی انتخاب شدم و در این رشته به زمین رفتم. اما ورزش اول من جودو است.

پورحسینی عنوان کرد: سطح مسابقات نسبت به دوره گذشته که حضور داشتم، خیلی بالاتر بود. ورزشکاران حرفه‌ای از سرتاسر جهان حضور داشتند و بیشتر حریفان خوب و قدر از اروپا، فنلاند، اتریش و اسپانیا بودند. مخصوصا از اتریش و فنلاند کشتی‌گیران خیلی خوبی حضور داشتند.

فرنگی‌کار کاروان کارگری ایران اظهار داشت: همه امکانات فراهم بود و اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته بودیم. دهقان از مربیان خیلی خوب است که برای من زحمات زیادی در این مدت کشیده است و شاید این مدال را مدیون او باشم. این سیاست فدارسیون، وزارت ورزش و وزارت کار بود که به جای اعزام ورزش‌های تیمی، رشته‌های انفرادی را اعزام کنند تا بتوانند مدال‌های بیشتری به دست بیاورند. در ورزش‌های تیمی هم بیشتر رژیم اشغالگر قدس حضور داشت یکی از دلایل کم اعزام شدن رشته‌های تیمی هم این مورد بود.

پورحسینی گفت: وزارت کار قول داده جشنی بگیرد، از بچه‌ها تشکر کند و پاداشی بدهد. کمیته ملی المپیک هم قول داده مراسمی برگزار کند. بانک رفاه هم ظاهرا قول داده نفری 50 میلیون تومان وام با سود 4 درصد بدهد. شرمنده مردم شدیم که این برنز را نتوانستیم طلا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز