نگاهی به لیست سرخ‌پوشان گواهی می‌دهد؛

کالدرون سرعت تغییرات زیرپوستی در پرسپولیس را بیشتر می‌کند

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۴:۲۷:۳۹
کد خبر: ۸۶۸۱۲۸
کالدرون سرعت تغییرات زیرپوستی در پرسپولیس را بیشتر می‌کند
تیم فوتبال پرسپولیس روزهای خوبی را پشت‌سر می‌گذارد اما یک چالش وجود دارد که باعث برخی شایعات شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس روزهای خوبی را پشت سر می گذارد اما یک چالش وجود دارد که باعث برخی شایعات شده است.

سرخ پوشان که درصدد حفظ بازیکنان گذشته شان هستند و در کنار آن می‌خواهند فوتبالیست‌های جدیدی را جذب کنند، با چالش جای خالی در لیست تیم شان روبرو هستند و در صورتی که بخواهند بازیکن جدیدی را جذب، باید فوتبالیست دیگری را از لیست خود خارج کنند.

در حال حاضر علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، امید عالیشاه، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محمد انصاری، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، شایان مصلح، مهدی شیری، مهدی شریفی، مهدی ترابی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی و علی علیپور18 بازیکن بزرگسال پرسپولیس برای لیگ نوزدهم محسوب می‌شوند که با حضور کنعانی زادگان و یک بازیکن خارجی، تا این لحظه باید 2 فوتبالیست از تیم سرخ پوش جدا شوند.

البته در کنار این بازیکنان آدام همتی، بشار رسن، محمد اسدی، حمید طاهرخانی، سعید حسین‌پور، احسان حسینی و ... سهمیه‌های زیر 25 و 23 سال محسوب می‌شوند که باید دید آیا گابریل کالدرون به این بازیکنان احتیاج خواهد داشت یا اینکه با آزاد بودن آن‌ها و رفتن به تیم دیگری موافقت خواهد کرد.

رضا شکاری که با سرخ پوشان به توافق رسیده و به زودی قراردادش را امضا می‌کند، سهمیه بزرگسال نیست و در سهمیه زیر 23سال جای دارد اما بازیکن دیگری که پرسپولیس به جز کنعانی زادگان درصدد جذب آن است، سهمیه بزرگسال محسوب می‌شود و به همین دلیل سرخ پوشان باید فوتبالیست دیگری را از لیست خود خارج کنند تا نام بازیکن جدید وارد لیست شود.

وحید امیری و یک مهاجم خارجی دیگر مدنظر پرسپولیسی‌ها هستند و درصورتی که بخواهند پیراهن این تیم را برتن کنند، باید دیگر بازیکنان جدا شوند.

شنیده می‌شود کالدرون 2بازیکن پرسپولیسی‌را نمی‌خواهد و هرچند باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب کرده اما باید دید با آمدن ستاره‌های جدید به پرسپولیس، چه بازیکنانی از این تیم جدا خواهند شد و تردیدی وجود ندارد که  کالدرون سرعت تغییرات زیرپوستی در پرسپولیس را بیشتر می کند تا تیم به ثبات کامل برسد اما اینجا دقیقا جایی است که شروع شایعات آز آن نشات می گیرد.

گبه احتمال زیاد کالدرون امروز سه شنبه دیداری با ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس خواهد داشت تا اسامی بازیکنانی که قرار نیست در پرسپولیس بمانند را به صورت کتبی اعلام کند.

نظر شما
پرونده ویژه