نجمه خدمتی:

خوشحالم از این که در موفقیت ایران نقش دارم

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۸:۳۷:۲۴
کد خبر: ۸۶۸۲۱۷
خوشحالم از این که در موفقیت ایران نقش دارم
دارنده سهمیه تیراندازی المپیک توکیو گفت: از این که سهمی در موفقیت کاروان ایران در یونیورسیاد دارم بسیار خوشحال هستم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، نجمه خدمتی و مهیار صداقت دو تفنگدار دانشجو و جوان کشورمان در جریان پنجمین روز سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان پس از صعود به فینال رقابت‌ها با عبور از سد تیراندازان کره جنوبی عنوان قهرمانی میکس تیم تفنگ ۱۰ متر بادی را از آن خود کردند.

نجمه خدمتی پس از کسب این موفقیت بیان کرد: رشته تیراندازی با تمام رشته‌های ورزشی تفاوت جدی دارد و تمام تلاش یک تیرانداز با کم‌تر از یک دهم امتیاز در برابر چشمانش نابود می‌شود.

وی افزود: یک تیرانداز بیش از آمادگی تکنیکی، فنی و حتی جسمانی نیاز به آمادگی روانی دارد و انتظارات بخش‌های مختلف بدترین سم برای یک تیرانداز محسوب می‌شود.

خدمتی تصریح کرد: هیجان و استرس ناشی از آن ضربان قلب تیراندازان را در سطح بسیار زیادی افزایش داده به گونه‌ای که گاهی تکان‌های ناشی از آن تعادل بدن را بر هم زده و تیر در هدف نمی‌نشیند.

تیرانداز ۲۳ ساله کشورمان خاطرنشان کرد: همه تیراندازان انتخابی و اعزام شده به مسابقات هدف و خواست اصلی‌شان کسب سکو و مدال است همانطور که هدف تک تک ما در جام‌های جهانی کسب سهمیه برای المپیک بوده است.

خدمتی تاکید کرد: قصد مقایسه هیچ رشته‌ای را ندارم اما در برخی رشته‌ها ایجاد هیجان امکان موفقیت را افزایش می‌دهد اما این باور باید ایجاد شود که تیراندازی نیاز جدی به آرامش روانی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز