مهیار صداقت:

پیش‌بینی می‌کردم مدال‌های بیشتر و خوش‌رنگ‌تری بگیرم

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۸:۳۸:۴۶
کد خبر: ۸۶۸۲۲۰
پیش‌بینی می‌کردم مدال‌های بیشتر و خوش‌رنگ‌تری بگیرم
عضو تیم تیراندازی دانشجویان گفت: پیش‌بینی مدال‌های بیشتر و خوش‌رنگ‌تری را می‌کردم اما باز هم خدا را به خاطر این که دست خالی به ایران باز نمی‌گردم، شکر می‌کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مهیار صداقت پس از کسب مدال طلای تیمی میکس در رشته تفنگ اظهار داشت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و بیشتر تیراندازان از مسابقات اروپا راهی این مسابقات شدند، همین امر باعث شد تا رقابت‌ها سنگین باشد. برای کسب این مدال تلاش زیادی کردم و تمریناتم به نتیجه رسید.

وی افزود: خوشبختانه در این مسابقات توانستم به مدال نقره تیمی و طلای میکس تفنگ دست پیدا کنم و در پایان رقابت‌های تفنگ در سی‌امین دوره یونیورسیاد اولین مدال‌های بین‌المللی خود را به دست آورم، البته پیش‌بینی مدال‌های بیشتر و خوش‌رنگ‌تری را می‌کردم اما باز هم خدا را به خاطر این که دست خالی به ایران باز نمی‌گردم، شکر می‌کنم.

تیرانداز دانشجوی کشورمان تاکید کرد: کار من در این مسابقات با دو مدال به پایان رسید اما امیدوارم این مدال‌ها آغاز راه سایر ورزشکاران در کاروان ایران باشد و در پایان مسابقات با بیشترین مدال‌ها در جایگاهی مناسب قرار بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز