ابراهیم نوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

گلف ایران در رنکینگ آسیایی جایگاه هجدهم را دارد/ تمرینات را به خوبی پشت سر گذاشتیم

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۱:۳۰:۳۰
کد خبر: ۸۶۸۳۹۳
گلف ایران در رنکینگ آسیایی جایگاه هجدهم را دارد/ تمرینات را به خوبی پشت سر گذاشتیم
عضو تیم ملی گلف ایران گفت: گلف ایران در رنکینگ آسیایی جایگاه هجدهم را دارد. امیدوارم امسال بتوانیم تیم ملی خوبی برای مسابقات آسیایی داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابراهیم نوری عضو تیم ملی گلف ایران از استان لرستان طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص اردوی انتخابی گلف بیان کرد: 10 سال است که گلف کار می‌کنم و 8 سال عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران هستم. چهار دوره قهرمان کشور شدم، دو دوره نایب قهرمان و یک دوره هم مقام سوم کسب کردم. در حال حاضر از تاریخ 14 تیر ماه تا 18 تیر ماه در اردوی انتخابی تیم ملی به سر می‌بریم.

وی افزود: انتخاب شدن اعضای اصلی تیم ملی زیر نظر حسن کریمیان سر مربی تیم ملی که از تاریخ 14 تیر ماه شروع شد و با 23 بازیکن هجدهم به پایان می‌رسد. تمرینات خوبی زیر نظر کریمیان داشتیم و اسامی اصلی تیم ملی مشخص شد تا برای اردوی بعدی تاریخ و زمان آن مشخص شود.

نوری عنوان کرد: از 23 بازیکنی به اردو تیم ملی دعوت شدند، بازیکنان اصلی تیم ملی انتخاب شدند و برای اردو بعدی خواهند رفت. روز چهاردهم ورود بچه‌ها بوده است و روز 15 تیر ماه زیر نظر حسن کریمیان  سرمربی تیم ملی تمرین کردیم.

عضو تیم ملی گلف ایران در پایان گفت: در مورد قوانین و مسائل فنی اردو صحبت‌هایی داشتیم. انشالله تعداد اردوها در سال بیشتر شود و نفرات بیشتری به اردو دعوت شوند تا تجربه بیشتری کسب کنند. تا به حال به 10 مسابقه آسیایی اپن اعزام شدیم و در رنکینگ آسیایی هجدهم و و در جهانی پنجاهم قرار داریم. انشالله امسال بتوانیم تیم ملی خوبی برای مسابقات آسیایی داشته باشیم که بتوانیم رتبه بهتری کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز