آزیتا شکاری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سطح مسابقات جهانی کارگری بالا بود/ اگر مدال را از من می‌گرفتند باز هم حاضر به دست دادن نمی‌شدم

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۶:۳۹:۱۸
کد خبر: ۸۶۸۵۴۵
سطح مسابقات جهانی کارگری بالا بود/ اگر مدال را از من می‌گرفتند باز هم حاضر به دست دادن نمی‌شدم
بانوی جودوکار تیم کارگری ایران گفت: مدالم را به ملت ایران تقدیم می‌‌کنم و امیدوارم در مراحل بعدی بتوانم به سکوی اول و طلا دست پیدا کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ آزیتا شکاری، جودوکار وزن منفی 57 کیلوگرم تیم کارگری کشورمان، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عملکردش در مسابقات جهانی بیان کرد: مسابقات جهانی به میزبانی اسپانیا برگزار شد و خوشبختانه توانستم به مدال برنز دست پیدا کنم. هنگام توزیع مدال رئیس برگزاری مسابقات وقتی آمد که مدال را گردن من بیندازد که یک اتفاق خیلی خوب برای من و خیلی بد برای آن‌ها رخ داد. در آن هنگام او دست خود را جلوی من دراز کرد و به شدت امتناع کردم و گفتم حتی اگر مسئول برگزاری مسابقات مدال را به من ندهد بازهم من از این کار امتناع می‌کردم. این کار را به خاطر اسلام، رهبر و خون شهدا کردم.

وی افزود: سطح مسابقات خیلی بالا بود، من 4 مسابقه دادم و در مرحله نیمه نهایی به ایتالیا باختم و توانستم به مدال سوم برسم. این مدال را به ملت ایران تقدیم می‌‌کنم و امیدوارم در مراحل بعدی بتوانم به سکوی اول و طلا دست پیدا کنم.

شکاری عنوان کرد: ما پس از یک هفته استراحت تمرینات خود را شروع می‌کنیم، بازهم مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمان کشوری شروع می‌شود که امیدواریم در این عرصه بتوانم به خوبی حضور پیدا کنم.

بانوی جودوکار تیم کارگری ایران در پایان گفت: قول دادند پاداش‌ها را در یک مراسم خاصی پرداخت و تجلیل کنند تا خستگی از تن مسئولین در برود و مراسم تجلیلی در نظر گرفتند که ان‌شاءالله به زودی صورت بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز