جواد رمضی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد کاروان کارگری ایران در اسپانیا چشم‌گیر بود/ شکاری به خاطر اعتقاداتش از دست دادن با مسئول مسابقات ممانعت کرد

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۷:۱۲
کد خبر: ۸۶۸۵۸۱
عملکرد کاروان کارگری ایران در اسپانیا چشم‌گیر بود/ شکاری به خاطر اعتقاداتش از دست دادن با مسئول مسابقات ممانعت کرد
رئیس فدراسیون ورزش کارگری گفت: تعداد مدال کسب شده توسط کاروان اعزامی به مسابقات جهانی کارگری بی‌نظیر بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جواد رمضی، رئیس فدراسیون ورزش کارگری، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عملکرد کاروان ایران در مسابقات جهانی کارگری اسپانیا بیان کرد: مسابقاتی که کاروان ورزش کارگری ایران برای سومین دوره در آن شرکت کرد، ششمین دوره مسابقات جهانی ورزش کارگری بود. این دوره از مسابقات برای ورزشکاران ایرانی یک دوره کاملا متفاوت و خاصی محسوب می‌شود و بهترین اتفاقات در این دوره رقم خورد. همه اعضای کاروان کوشیدند که بتوانند برای تک تک ورزشکاران کارگری که به هر حال نتوانستند در این مسابقات حضور پیدا کنند، الگوی خوبی باشند. همه ورزشکاران تلاش و کوشش کردند تا بتوانند افتخارآفرینی کنند و راه را برای مابقی ورزشکاران هموار سازند. ان‌شاءالله این حرکات و این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد و هر روز ورزش کارگری  کشور ما را در سکوهای بالاتر و رفیع‌تر ببینیم.

وی افزود: قطعا اگر با برنامه وارد شویم، برنامه‌های خود را ادامه دهیم، سعی کنیم که با دقت بیشتری وارد شویم و مسائل را با برنامه‌های بلند مدت بررسی کنیم، می‌توانیم موفقیت‌های بزرگ‌تری را رقم بزنیم و افتخارآفرینی بیشتری داشته باشیم. با توجه به شرایطی که این کاروان داشت، از نظر تعداد مدال‌های کسب شده، فکر می‌کنم این رقم به نوعی بی‌نظیر باشد. ان‌شاءالله که در سال‌های آتی و در اردوهای بعدی هم می‌توانیم موفق‌تر عمل کنیم.

رمضی عنوان کرد: چغلوند اولین جودوکار بانوی کشورمان بود که در میادین بین‌المللی توانست مدال کسب کند. این برای ما یک افتخار بود و امیدوارم این زمینه برای مابقی ورزشکاران جودوکار کشور ایجاد شود تا بتوانند خودشان را نشان دهند و در عرصه‌های بین‌المللی موفق شوند. واقعا برای من خوشحال کننده بود که فدراسیون ورزش کارگری در این مسئله زمینه‌ساز شد که جودکاران خانم در یک میدان بین‌المللی حاضر شوند.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری اظهار داشت: شکاری به واسطه اعتقادات و همچنین احترام به دین از دست دادن به مسئول برگزار کننده مسابقات ممانعت کرد و این الگویی بود برای ورزشکاران خانم ایرانی که واقعا به نظرم حرکت ارزشمندی بود. کریمی پرمدال‌ترین فرد کاروان بود و چند سالی است در عرصه ورزش کارگری تلاش می‌کند. کار بسیار سخت داشت و برای او همواره موفقیت را آرزو دارم و یکی از بهترین ورزشکاران ما در این کاروان بود.

وی در پایان گفت: مجموعه وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی که در اعزام این کاروان سنگ تمام گذاشتند، به زودی یک مراسم تقدیر از ورزشکاران خواهند داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز