محمد پولادگر در گفتگو با خبرگزاری برنا:

توقعات از تکواندو بالاست/ اولین ترکش تحریم‌ها به ما خورد/ سرمایه‌گذاری باشگاه‌ها در توسعه امر قهرمانی کمک خواهد کرد

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۵:۱۲:۲۸
کد خبر: ۸۶۸۶۴۸
رئیس فدراسیون تکواندو ایران گفت: بسیاری از باشگاه‌های ما فقط اسم باشگاه را به خاطر داشتن یک تیم فوتبال یدک می‌کشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو، در حاشیه نشست اعضای کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: همایش خوبی بود و برای اولین بار بود که برگزار می‌شد. کمیسیون‌های کمیته المپیک دور هم جمع شدند و اهداف خوبی تبیین شده و ان‌شاءالله ادامه داشته باشد و حمایت شود از افکار و برنامه‌هایی که توسط اعضای کمیسیون ارائه می‌شود، چرا که قطعا در توسعه و تعمیم ورزش در کشور و تقویت ورزش قهرمانی بسیار کارساز خواهد بود. امیدواریم اهداف و برنامه‌ها عملی و اجرایی شود چون قطعا اگر بسیاری از افکار و برنامه‌ها که ثمره ده‌ها سال  عمر و سرمایه‌ ورزش کشور است اگر اجرایی شود ما شاهد یک حضور چشم‌ گیر در عرصه ورزش قهرمانی خواهیم بود.

او ادامه داد: در سال قبل از المپیک هستیم و رشته‌ای هم هستیم که مردم بسیار از آن توقع دارند به دلیل اینکه ما هیچ‌کدام از حضورهای‌مان در المپیک بدون مدال نبوده و از ابتدا تا آخرین المپیک همیشه به لطف خدا توانستیم برای ورزش ایران مدالی را صید کنیم. مردم خیلی توقع دارند و برای ما سال سختی است هم کسب سهمیه المپیک و پس از آن هم یک حضور قدرتمند در المپیک که نیاز به حمایت داریم از تمامی ارکان و نهادهای ورزشی و اجرایی کشور که امیدواریم سال قبل از المپیک کمک‌مان کنند که بتوانیم برنامه‌های‌مان را اجرا کنیم.

پولادگر افزود: مشکل مالی اپیدمی است و همه دست به گریبان آن هستند و ما هم مستثنی نیستیم و در رابطه با مشکل تحریم‌ها اولین ترکش آن به تیم ملی ما خورد. چند نفر از قهرمانان و ستاره‌هایمان که فکر می‌کردیم در مهم‌ترین رویداد قبل از المپیک یعنی مسابقات جهانی می‌توانند امتیاز بالایی برای رنکینگ جهانی‌شان و کسب سهمیه کسب کنند در یک توطئه شوم و ناجوانمردانه توسط دولت انگلیس محروم شدند البته کمیته المپیک پیگیر است که ان‌شاءالله بچه‌ها به حقوق پایمال شده‌شان دست پیدا کنند. هم ما پیگیر هستیم و هم کمیته ملی المپیک پیگیری می‌‌کند این موضوع را تا از مسیر قانونی‌اش به نتیجه برسد.

او درمورد وضعیت لیگ تکواندو نیز گفت: لیگ در رده‌های سنی پایه رشدی داشته و خدا را شکر الان استارت زده شد در رده نونهالان و خردسالان و ان‌شاءالله ادامه پیدا خواهد کرد تا پایان لیگ.

رئیس فدراسیون تکواندو درخصوص دعوت از باشگاه‌های برتر برای حضور در لیگ عنوان کرد: ما همیشه دعوت می‌کنیم و متأسفانه سیاست مدیریت این باشگاه هاست که همیشه در طول این سالها و همیشه گفتم ما بسیاری از باشگاه‌های مطرحمان باشگاه نیستند و فقط یک تیم فوتبال هستند و اسم خودشان را گذاشتند باشگاه. باشگاه به جایی گفته می‌شود که چندین رشته ورزشی را سرمایه‌گذاری و فعالیت کند من واقعا این توقع را دارم که در رشته‌هایی مثل رشته ما که دارای مدال المپیکی است و جایگاه خوبی در  جهان دارد  که باشگاه‌ها سرمایه‌گذاری کنند. قطعا سرمایه‌گذاری باشگاه‌ها در توسعه امر قهرمانی کمک خواهد کرد و می‌تواند ما را جلو بیاندازد کما این که من این افتخار را دارم که عنوان کنم ما لیگ 23 ساله‌ای داریم که حضور مداوم‌مان در رده‌های مختلف سنی مخصوصا سن پایه مدیون و مرهون همین مسابقات لیگ باشگاه‌هاست که به طور منظم طی این 23 سال به‌رغم همه نوسات اقتصادی  کشور توانستیم برگزار کنیم و تداوم داشته و ثمره آن را می‌بینیم. خانم مهلا مومن زاده با 17 سال سن در 3 رده سنی دارای مدال آسیایی و جهانی است.

پولادگر در پایان خاطرنشان کرد: لحظه‌ها و ساعت‌ها را در سال قبل از المپیک نباید از دست بدهیم و نیاز به حمایت همه جانبه داریم تا بتوانیم توقع مردم عزیزمان را در المپیک برآورده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز