پوران زارع در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حضور لژیونرها می‌تواند به تیم ملی کمک کند/ انجام بازی‌های تدارکاتی برای والیبال بانوان مهم است

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۷:۰۱:۲۷
کد خبر: ۸۶۸۶۶۷
حضور لژیونرها می‌تواند به تیم ملی کمک کند/ انجام بازی‌های تدارکاتی برای والیبال بانوان مهم است
عضو تیم ملی والیبال بانوان گفت: انجام دادن بازی‌های تدارکاتی با کشورهای خارجی مهم است که شرایطش فراهم شده امیدوارم بتوانیم تمرینات خوبی را در آنجا سپری کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پوران زارع، عضو تیم ملی والیبال بانوان، درباره شرایط تیم ملی پیش از حضور در تورنمنت اسلوونی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خوشبختانه در این مدت چند مرحله اردو برگزار شده که در شرایط خوبی بوده و تقریبا به مرز آمادگی لازم نزدیک شدیم. در حال حاضر تورنمنت اسلوونی و کرواسی را در پیش داریم که حضور در این رقابت‌ها می‌تواند ما را به آمادگی مد نظرمان نزدیک کند.

او درباره تیم‌های حاضر در این دو تورنمنت گفت: 24 تیم اعلام آمادگی کردند ولی هنوز گروه‌بندی‌ها مشخص نیست. انجام دادن بازی‌های تدارکاتی با کشورهای خارجی مهم است که شرایطش فراهم شده امیدوارم بتوانیم تمرینات خوبی را سپری کنیم و نقاط ضعف و قوت‌مان را خوب شناسایی کنیم.

زارع درباره حضور لژیونرها در تیم ملی اظهار کرد: قطعا حضور بازیکن‌هایی که در لیگ‌های خارجی بازی می‌کنند می‌تواند کمک حال تیم باشد. خوشبختانه در حال حاضر ما سه لژیونر در کنارمان داریم که هم از نظر فنی به تیم کمک می‌کنند و هم باعث ایجاد انگیزه در سایر بازیکنان می‌شوند.

او در پایان درخصوص مرحله نخست جام ملت‌ها افزود: این مسابقات قرعه‌کشی شده و با کشورهای کره‌جنوبی و سنگاپور همگروه هستیم. کره که در والیبال بانوان صاحب سبک است و والیبال شناخته شده‌ای دارد. سنگاپور هم رقیب کوچکی برای ما نیست ولی ما تلاش می‌کنیم بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم و نتیجه مطلوبی را که همه دنبال آن هستیم را کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز