پولی که پاتوسی را میان آبی‌پوشان نگه می‌دارد؛

صیادمنش ناجی استقلال شد+عکس

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۰:۴۷:۱۴
کد خبر: ۸۶۸۶۹۳
صیادمنش ناجی استقلال شد+عکس
مهاجم مازندرانی فصل قبل استقلال با پیوستن به باشگاه فنرباغچه رقمی در حدود 600 هزار دلار دریافت کرد که بر اساس شنیده‌ها 250هزار دلار به تازگی به دست باشگاه استقلال از این انتقال رسیده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اللهیار صیادمنش، مهاجم مازندرانی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران، پس از پایان لیگ هجدهم به تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه پیوست.

باشگاه استقلال در انتقال صیادمنش به فنرباغچه چیزی حدود 600 هزار دلار دریافت کرده بود و در حال حاضر هم باشگاه فنرباغچه مابقی این رقم را به حساب آبی پوشان واریز کرده است.

باشگاه فنرباغچه مابقی مطالبات استقلال بابت انتقال صیادمنش حدود 250هزار دلار را به تازگی به آبی پوشان پرداخت کرده و در حال حاضر هم استقلالی‌ها با دعوت فنرباغچه اردوی رایگانی را در استانبول خواهند داشت.

اما صیادمنش این گونه ناجی استقلال شد که ادامه حضور پاتوسی در استقلال برای هواداران بسیار مهم است. دیروز خبر رسید که نشست مدیران باشگاه استقلال با مدیر برنامه‌های پاتوسی در امارات برگزار شده و گفته می‌شود طرفین برای ادامه همکاری با یکدیگر به توافقاتی رسیده اند.

با وجود توافقات حاصل شده استقلالی‌ها باید رقم رضایت نامه این بازیکن را به باشگاه کیپ تاون سیتی آفریقای جنوبی پرداخت کنند که بخش مهم آن از پول صیادمنش تامین خواهد شد.

گفتنی است، پاتوسی پس از توافقات نهایی و امضای قرارداد به اردوی استقلالی‌ها اضافه می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز