مریم طالبی:

نتایج تیراندازان ایران فراتر از انتظار بود

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۶۸۷۷۴
نتایج تیراندازان ایران فراتر از انتظار بود
سرمربی تیم ملی تیراندازی دانشجویان ایران گفت: نمایندگان ایران در یونیورسیاد ۲۰۱۹ موفق به کسب ۲ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز شدند که این نتیجه فراتر از انتظار بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از فدراسیون تیراندازی، مریم طالبی سرمربی تیم ملی تیراندازی دانشجویان ایران درخصوص رقابت‌های یونیورسیاد بیان کرد: بیش از ۸۰ درصد تیراندازان اعزامی به یونیورسیاد از ملی پوشان این رشته هستند که یک سال گذشته را در اردوهای آمادگی و با حضور در مسابقات جهانی سپری کردند.

ملی پوش سابق تیم تفنگ که چهار سال پیش و در جریان بیشت و هشتمین دوره یونیورسیاد جزو مدال آوران کاروان ایران بود، افزود: وقتی تیراندازی در کاروان دانشجویان حضور دارد، انتظار موفقیت از این تیم می‌رود و خوشبختانه نمایندگان ایران این توقع را برآورده کردند.

طالبی با قدردانی از فدراسیون تیراندازی و ورزش‌های دانشگاهی، عنوان کرد: سطح بالای این رقابت‌ ها قابل پیش بینی بود، زیرا در حال حاضر تیراندازان برای افزایش آمادگی و کسب سهمیه المپیک در مسابقات متعدد شرکت می‌کنند. از سوی دیگر هفته گذشته بسیاری از تیراندازان در مسابقات قاره‌ای ایتالیا حضور داشتند و با آمادگی بالایی به یونیورسیاد آمدند.

وی در پایان گفت: حضور دو مدالیست المپیک و چند دارنده مدال جهانی گویای سطح بالای این رقابت‌ها است. 9 تیرانداز دختر و پسر ایرانی در رشته تفنگ و تپانچه در سی امین دوره یونیورسیاد حضور داشتند. تیراندازان ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز در این رقابت‌ها کسب کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز