آغاز رقابت‌های لیگ برتر پایه‌های تهران از این هفته؛

پرسپولیس در سه رده به میدان می‌رود

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۱:۱۳:۰۰
کد خبر: ۸۶۸۹۲۰
پرسپولیس در سه رده به میدان می‌رود
بازی‌های این فصل رده‌های پایه تهران با بازی تیم امید برای سرخپوشان آغاز خواهد شد. پرسپولیس در این فصل در سه رده در لیگ برتر تهران بازی می‌کند و تیم نوجوانان در لیگ یک خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، تیم‌های پایه باشگاه که مانند سال گذشته تحت مدیریت محمد پنجعلی فعالیت خواهند داشت، در فصل جاری مسابقات در سه رده سنی امید، جوانان و نونهالان در لیگ برتر تهران به میدان می‌روند. تیم نوجوانان که سال گذشته با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات از بازیکنان نونهال استفاده می‌کرد هم در لیگ یک به میدان خواهد رفت.

اولین بازی برای پایه‌های پرسپولیس توسط تیم امید از ساعت 16:30 دقیقه روز پنجشنبه برابر تیم المپیک اندیشه انجام می‌شود. این تیم را همچنان اسماعیل حلالی هدایت می‌کند. جوانان پرسپولیس هم که سال گذشته با هدایت منصور هاشمی بهترین تیم رده‌های پایه شد، در این فصل توسط مجید پروین هدایت خواهد شد. اولین بازی سرخپوشان جوان از ساعت 17 روز جمعه 21 تیر برابر آریا پارس خواهد بود.

تیم نونهالان پرسپولیس که همچنان فرامرز سلطانی آن را سرمربیگری می‌کند نیز اولین بازی این فصل خود را روز شنبه 22 تیر، از ساعت 17 برابر شاهین انجام می‌دهد. سرخپوشان در هر سه بازی هفته اول رقابت‌ها میزبان هستند و مسابقه‌ها در زمین ورزشگاه شهیدان اسماعیلی برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز