اسفندیار شیرمحمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مشکل اصلی تیم ملی اسلالوم، نداشتن پیست است/ فعلا نمی‌توان درخصوص آمادگی پاروزنان صحبت کرد

۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۶:۱۳:۴۵
کد خبر: ۸۶۹۰۹۴
مشکل اصلی تیم ملی اسلالوم، نداشتن پیست است/ فعلا نمی‌توان درخصوص آمادگی پاروزنان صحبت کرد
سرمربی تیم ملی اسلالوم گفت: مشکل اصلی ما نداشتن پیست است و آب‌های طبیعی حجم و عمق مناسبی ندارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اسفندیار شیرمحمدی، سرمربی تیم ملی اسلالوم، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص اردوی تیم ملی آقایان بیان کرد: اولین مرحله اردو اسلالوم در کهگیلویه و بویراحمد، دومین مرحله در چهارمحال و بختیاری و این سومین مرحله است که در رودبار برگزار می‌کنیم. در حال حاضر 8 ورزشکار در 3 رده سنی بزرگسالان، امید و جوانان از 6 استان اصفهان، تهران، البرز، چهارمحال و بختیاری، مازندران و گیلان که براساس 2 مرحله اردو انتخاب شدند، در اردو حضور دارند. مرحله آخر انتخابی، مسابقات قهرمانی کشور بود که از روی رنکینگ نفرات را انتخاب کردیم. با این 8 نفر کار می‌کنیم تا برای مسابقات آسیایی سال 1399 تایلند و کسب سهمیه المپیک آماده شوند.

وی افزود: سطح آمادگی بچه‌ها برای نتیجه گیری زود است و به تازگی تمرینات خود را شروع کردیم. احتمالا از این 8 پاروزن حدود 4 تا 6 نفر در اردو می‌مانند و بقیه ما را ترک می‌کنند. این نفرات بر اساس تست‌های مختلفی که برگزار می‌شود، مانند تست داخل آب، هوازی و... انتخاب می‌شوند تا آن‌ها را به مسابقات اعزام کنیم.

شیرمحمدی عنوان کرد: در حال حاضر مشکل اصلی ما نداشتن پیست است، تمام کشورهای اروپایی و آسیایی پیست مصنوعی دارند اما ما مجبور هستیم در رودخانه‌های طبیعی که بعضی از استان‌ها از نظر حجم و فشار آب آن اندازه مدنظر ما را ندارند. به همین دلیل مجبوریم تمرینات خود را در آب‌های طبیعی برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی اسلالوم در پایان گفت: در برنامه‌ای که به فدراسیون دادم، اردوهای مختلف خارج از کشور گذاشتم، مثلا تا سال 99 سه اردو در ترکیه گذاشتم. به دلیل این که ما پیست نداریم و بچه‌ها حتما باید در پیست مصنوعی تمرین داشته باشند. اگر موفق شویم هر دو ماه اردوهای خارج از کشور را برگزار کنیم و یک مربی خارجی به روز در اختیار ما باشد، می‌شود امیدی به کسب سهمیه داشته باشیم و اگر این اتفاق نیفتد کسب سهمیه ممکن نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز