فرامرزیان در نشست وزیر ورزش و جوانان با فعالان صنعت ورزشی:

رویکرد ما شناسایی همه تولیدکننده‌ها در یک چرخه صحیح با رقابت سالم است

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۷:۲۲:۰۶
کد خبر: ۸۶۹۲۴۰
رویکرد ما شناسایی همه تولیدکننده‌ها در یک چرخه صحیح با رقابت سالم است
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: به همه زیرمجموعه های ورزش کشور و خریداران تجهیزات ورزشی اعلام کردیم اجازه خرید کالای ورزشی خارجی که مشابه داخلی آن وجود داشته باشد را ندارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در نشست صمیمی سلطانی فر با فعالان صنعت ورزشی کشور گفت: به همه زیرمجموعه های ورزش کشور و خریداران تجهیزات ورزشی اعلام کردیم. اجازه خرید کالای ورزشی خارجی که مشابه داخلی آن وجود داشته باشد را ندارند و به شدت اجرای این قانون را میگیری و نظارت می کنیم.

وی افزود: رویکرد وزارت ورزش و جوانان تقویت تولید کننده ها است و این وظیفه ذاتی ما است.در این راستا هم تسهیلات کم بهره می دهیم و هم امکانات برای تولید در اختیار دوستان قرار می گیرد.

فرامرزیان گفت رویکرد ما شناسایی همه تولیدکننده ها در یک چرخه صحیح با رقابت سالم است. و از همه تولیدکننده ها دعوت می کنیم در مناقصاتی که در سامانه ها قرار می دهیم شرکت کنند تا شناسایی شوند. جامعه ورزش ما بسیار جامعه گسترده ای است و تبلیغ در همین جامعه هم فرصت بزرگی برای شناسایی تولیدکنندگان ورزشی لست.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تشکیل یک کارگروه و اتاق فکر تولیدکنندگان شکل بگیرد تا هم باعث اشتغال بیشتر جوانان و هم برنامه ریزی منابع برای اشتغال شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز