محمد خرمگاه در گفتگو با خبرگزاری برنا:

الاتحاد تقویت شده است/ با مسلسل به جنگ برنو می‌رویم/ تراکتور و فجرسپاسی باید بازیکنان‌مان را بدهند

۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۶:۵۲:۲۷
کد خبر: ۸۶۹۲۸۸
الاتحاد تقویت شده است/ با مسلسل به جنگ برنو می‌رویم/ تراکتور و فجرسپاسی باید بازیکنان‌مان را بدهند
مربی تیم ذوب‌آهن گفت: ما 4 بازیکن خود را که 3 نفر در تراکتورسازی و یک نفر در فجرسپاسی بودند به‌رغم پایان خدمت هنوز در اختیار نداریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2018-2019 بی تردید برای فوتبال ایران یکی از سال‌های بد در چند سال گذشته به لحاظ نتیجه گیری بود. در میان حذف تیم‌های بزرگی مثل استقلال، پرسپولیس و البته سایپا، با توجه به شرایط وخیم ذوب‌آهن و تعویض مربی کمتر کسی امید به صعود این تیم از مرحله گروهی داشت، هرچند که گروه ساده‌تری نسبت به استقلال پرسپولیس در قرعه شاگردان منصوریان بود اما ذوب‌آهن در لیگ نتیجه نمی گرفت و حتی خطر سقوط را نیز در مقطعی تجربه کرد. به هرحال سرمربی سابق استقلال با کمک دوست و مربی سابق آبی‌پوشان پایتخت ذوب آهن را به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد کردند و 14 مرداد باید مقابل تیم قدرتمند الاتحاد رودرویی کند.

محمد خرمگاه، مربی ذوب‌آهن، درباره آخرین وضعیت تک نماینده ایران به خبرنگار برنا گفت: بیش از سه هفته است که ما استارت تمرینات خود را زده ایم و البته مشکلاتی داریم که گویا برای برخی اقتدار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ارزش خاصی ندارد. به‌طور مثال و در بخش بازیکنان ما 4بازیکن خود را که 3نفر در تراکتور و 1نفر در فجر بودند علیرغم پایان خدمت هنوز در اختیار نداریم. به هرحال تراکتور و فجر بازیکنان‌مان را باید بدهند و امیدوارم به دلیل همدلی و اینکه باید به ذوب‌آهن با دید ملی نگاه شود هرچه زودتر بتوانیم 4بازیکن موثر خود را در اختیار داشته باشیم.

وی درباره میزان شناخت از تیم عربستانی بیان کرد: ما بازی‌های این تیم را نگاه کرده‌ایم، آنها طی دو ماه اخیر 2 بازیکن گرانقیمت در فاز هجومی جذب کرده‌اند و البته بازیکنان قبلی این تیم نیز دارای کیفیت خوبی هستند. افتخار شاگردی استاد غلامحسین پیروانی را داشته‌ام، آقای پیروانی در بازی‌های سخت می‌گفتند ما با یک مسلسل به جنگ برنو می‌رویم و مصداق آن نیز همین بازی ما با الاتحاد است. با تمام این تفاسیر ما ایرانی‌ها در شرایط سخت نیز بارها کارهای بزرگ انجام داده‌ایم و خوشبختانه بچه‌ها انگیزه خوبی دارند و 4 بازیکن می‌توانند تاثیرگذار باشند و امیدوارم حالا که ما در بدنسازی هستیم این بازیکنان را در اختیار بگیریم.

مربی ذوب‌آهن با اشاره به بازی‌های سخت گذشته خاطرنشان کرد: در بسیاری از بازی‌ها ما 2 و حتی 3 گل از حریف عقب بودیم ولی به بازی برگشتیم و این روحیه و خودباوری در تیم وجود دارد که با تلاش و همت زیاد ان‌شاءالله به مرحله بعدی صعود خواهیم کرد.

مدافع پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش درباره تغییرات در تیم و آمدن استراماچونی چیست؟ تصریح کرد: درباره استقلال به هیچ عنوان صحبت نمی‌کنم و خواهش می‌کنم در این رابطه از من سوال نپرسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز